گيم فا/ همانطور که اطلاع داريد، بازي Stronghold: Warlords ابتدا در رويداد E3 2019 با نمايش تريلري معرفي گرديد. حال استوديوي فايرفلاي (Firefly) اطلاعات جديدي را از اين بازي منتشر کرده است.
سري بازيهاي Stronghold معمولا برروي دو بخش مهم استوار بودهاند: ساختن قلعههاي بزرگ غيرقابل نفوذ و مجهز کردن ارتش خود براي حمله به قلعههاي دشمنان. استوديوي فايرفلاي به تازگي توضيحاتي را در مورد پيشرفتهاي اين بخشها در بازي Stronghold: Warlords ارائه داده است.
استوديوي فايرفلاي عامل ترس را بار ديگر به اين سري برگردانده است. اين يک نمايش از سبک رهبري شما خواهد بود. بايد به کشاورزان خود يادآوري کنيد که اگر آنها گستاخي کنند، کارهاي ناپسند و تنبيهاتي بر ضد آنها انجام خواهيد داد و اين تهديد موجب ميشود تا آنها بهتر کار کنند و بازدهي بالاتر رود. با اين حال، تضعيف روحيهي سربازان موجب ميشود تا نبردها به خوبي موثر نباشند. برعکس، شما ميتوانيد به آنها اجازه دهيد که به چاي خانهها و سالنهاي اوپرا بروند و اين موضوع موجب تشويق و ترغيب آنها به وفاداراي به شما خواهد شد. اما در اين موقع ميبينيد که بهرهوري شما در توليدات کشاورزي کاهش مييابد، چرا که در اين زمان دهقانها تفريح و سرگرمي را به کار کردن در مزارع ترجيح ميدهند.
بازي Stronghold: Warlords يک مکانيزم جديد به نام روح را معرفي ميکند. ساخت معابد در کنار ملکهاي خود باعث افزايش محبوبيت شما خواهد شد و در هنگامي که منابع به اندازهي کافي نباشند، تاثير آن باقي خواهد ماند.
همچنين شما ميتوانيد با برقراري روابط ديپلماتيک با فرماندهان جنگي، سياست و راه روش خاصي را براي املاک قلعهي خود شکل دهيد. ميتوان تصور کرد که آنها (فرماندهان جنگي) يک عامل کليدي در بازي هستند. در واقع، آنها ميتوانند در بازي ميانه بسيار مهم باشند و شما ميتوانيد امتيازات ديپلماسي را براي تعامل با آنها در سفارتخانهها ايجاد کنيد. هرکدام از آنها اقتصاد کوچک خود را دارند و در مسابقاتي که در آن برخي منابع کمياب هستند، عوامل چگونگي از بين بردن توازن قدرت را مشخص خواهند کرد.
بازي Stronghold: Warlords در سال ۲۰۲۰ ميلادي براي رايانههاي شخصي عرضه خواهد شد.
بازار