برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فشار به راک استار گیمز برای افزایش سرعت ساخت بازی

منبع
زومجي
بروزرسانی
فشار به راک استار گیمز برای افزایش سرعت ساخت بازی
زومجي/ به گزارش برخي از منابع، شرکت تيک‌-تو اينتراکتيو، استوديو راک استار گيمز را جهت ساخت بازي‌ها با سرعت بيشتر تحت فشار قرار داده است. در طي دهه گذشته، تعداد بازي‌هاي استوديو Rockstar Games به‌طور چشم گيري کم شده است و بازي‌هاي جديدي که توسط اين استوديو عرضه مي‌شوند، معمولا با فاصله‌ي سه يا چهار سال منتشر مي‌شوند. معمولا اين بازي‌ها نيز به يکي از دو سري بازي Grand Theft Auto و Red Dead Redemption محدود مي‌شوند. درواقع در طي نسل کنوني کنسول‌ها، راک استار گيمز تنها بازي Red Dead Redemption 2 را منتشر کرده است، زيرا بازي GTA 5 نيز در ابتدا براي پلي‌ استيشن 3 و ايکس‌ باکس 360 منتشر شده بود. البته کيفيت نهايي اين محصولات به خودي خود نشان مي‌دهد که راک‌استار چرا مدت زيادي را صرف اين بازي‌ها کرده است. حال ممکن است در آينده اين روند تغيير کند. به گزارش يکي از اينسايدرهاي راک‌استار که در توييتر با نام SWEGTA شناخته مي‌شود، شرکت مادر راک‌استار يعني Take-Two Interactive آن‌ها را تحت فشار قرار داده است تا به سبکي برگردند که در آن بازي‌هاي جديد، زودتر و فاصله زماني کمتر عرضه شوند. همان‌طور که SWEGTA خاطرنشان مي‌کند‌، درحالي‌که اين اتفاق به آينده‌ي بازي‌هاي بزرگتر مانند Red Dead و GTA آسيب مي‌رساند اما احتمالا بازگشت آي‌پي‌هاي بيشتري مانند Bully ،Midnight Club يا Manhunt وجود دارد. البته بهتر است اين گزارش را با کمي ترديد قبول کنيم زيرا مانند همه گزارش‌هاي داخلي غيرقابل تاييد است اگرچه اين اتفاق خيلي هم دور از انتظار نيست. سال گذشته سترائوس زلنيک مديرعامل شرکت Take-Two، در مورد احتمال شروع اولويت بندي بازي‌هاي کوتاه‌تر که مي‌توانند در آينده سريع‌تر منتشر شوند، صحبت کرد.
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره