زوميت/ با اينکه تنها ۵ ماه از شروع کار سرويس ديزني پلاس ميگذرد؛ اما تعداد مشترکان آن از مرز ۵۰ ميليون نفر نيز عبور کرده است.
تنها ۵ ماه از خبر آغاز کار سرويس ديزني پلاس ميگذرد؛ اما بهنظر ميرسد که والت ديزني توانسته موفقيت چشمگيري به دست آورد. سرويس استريم ويديويي ديزني پلاس که هماکنون علاوه بر ايالات متحده در چندين کشور اروپايي نيز در دسترس کاربران و علاقهمندان قرار دارد، توانسته از مرز ۵۰ ميليون مشترک عبور کند.
ديزني دليل موفقيت سرويس ديزني پلاس را گسترش دسترسي آن در کشورهاي بيشتر ميداند. بدينترتيب ميتوان انتظار داشت که سرويس استريم ويديويي ديزني پلاس در کشورهاي بيشتري عرضه شود. طي دو هفتهي گذشته، ديزني پلاس در هشت کشور اروپاي غربي شامل بريتانيا، ايرلند، آلمان، فرانسه، ايتاليا، اسپانيا، اتريش و سوئيس در دسترس عموم قرار گرفت.
هفتهي گذشته ديزني پلاس براي کاربران کشور هند نيز عرضه شد و توانست در طي تنها يک هفته از مرز ۸ ميليون مشترک در هند بگذرد که نشاندهندهي ميزان محبوبيت اين سرويس در کشور هند است.
ديزني پلاس با داشتن برنامههاي متعددي از ديزني، فاکس قرن بيستم، مارول، پيکسار و فيلمها و سريالهاي جنگ ستارگان، محتواي متنوع و سرگرمکنندهاي براي مخاطبان خود ارائه ميدهد؛ اما بزرگترين آزمون ديزني پلاس ممکن است پس از يک سالگي شروع به کار آن باشد، کاربراني که اشتراک ساليانهي آن را گرفته يا بخشي از مشترکان آن شدهاند، بايد تصميم بگيرند که آيا ديزني پلاس ارزش هزينه براي دريافت اشتراک ساليانه را دارد يا بايد برنامههاي اورجينال جديد و متنوع بيشتري را ارائه کند.
با اينکه ديزني پلاس شروع بسيار موفقي را تجربه کرده است؛ اما براي حفظ اين موفقيت تضميني وجود ندارد و بدون شک با وجود رقبايي توانمند، چالشهاي سختي در راه ديزني پلاس وجود خواهد داشت. بايد ديد ديزني چه برنامههايي را در آينده براي حفظ مخاطبان فعلي و جذب مخاطبين جديد در نظر گرفته است.
بازار