برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تصویر کنترلر مشکی پلی ‌استیشن 5 فاش شد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زوميت/ تصويري از نسخه‌‌ي مشکي کنترلر دوال‌سنس به بيرون درز کرده است که احتمالاً به عرضه‌ي کنسول پلي‌استيشن 5 تماماً مشکي در برهه‌اي از زمان اشاره دارد.
   
باتوجه‌به آنچه که تا به اينجاي کار مي‌دانيم، کنسول نسل بعدي شرکت سوني با رنگ سفيد در سراسر جهان عرضه خواهد شد، اما اخيراً تصويري از نسخه‌ي مشکي کنترلر دوال ‌سنس فاش شده است که احتمالاً به وجود نسخه‌ي مشکي کنسول پلي‌استيشن 5 اشاره دارد. رنگ پيش‌فرض پلي‌استيشن 2، پلي‌استيشن 3 و پلي‌استيشن 4 در زمان عرضه مشکي بود و اگر از برخي باندل‌هاي منحصربه‌فرد اين کنسول‌ها فاکتور بگيريم، شاهد راه‌يابي هيچ نسخه‌ي سفيد رنگي از آن‌‌ها به قفسه‌ي فروشگاه‌ها نبوديم. بااين‌حال وضعيت براي کنسول PlayStation 5 کاملاً تغيير کرده است؛ زيرا اين کنسول برعکس تمام کنسول‌هاي قبلي سوني از طراحي جديدي بهره مي‌برد که ترکيبي از رنگ‌هاي مشکي و سفيد را در خود دارد.

با اينکه طراحي پيش‌فرض پلي‌استيشن 5 بسيار جالب به نظر مي‌رسد، اما بسياري از طرفداران رنگ مشکي را ترجيح مي‌دهند و مي‌خواهند تا در زمان عرضه‌ي کنسول در اواخر سال جاري ميلادي نسخه‌ي تماماً مشکي آن را تهيه کنند. با اينکه تابه‌حال شاهد تاييد اين مورد از سوي سوني نبوديم، اما افشاي تصويري تازه از کنترلر دوال‌سنس مشکي تنور شايعه‌ي «وجود نسخه‌ي مشکي پلي‌استيشن 5» را داغ کرده است. همان‌طور که در تصوير مشاهده مي‌کنيد، دوال‌سنس تازه يک نسخه‌ي کاملاً مشکي با دکمه‌هاي سفيد رنگ است. به‌هرشکل، ترکيب دکمه‌هاي سفيد و بدنه‌ي مشکي به اندازه‌ي کافي جذاب به نظر نمي‌رسد و شايد اگر دکمه‌هاي آن مشکي يا خاکستري بود، ظاهر بهتري به آن مي‌بخشيد. در صورتي‌که اين طرح نهايي نسخه‌ي مشکي PS5 باشد، احتمالاً بسياري از طرفداران به‌سراغ رنگ سفيد آن بروند.

کنترلر دوال‌سنس آغازگر نسل جديد کنترلرهاي پلي‌استيشن است که با ويژگي‌هاي تازه‌ي خود تجربه‌ي واقع‌گرايانه‌تري را از بازي‌ها براي کاربران به ارمغان مي‌آورد. کنترلر دوال‌سنس کمي بزرگ‌تر از دوال‌شاک 4 خواهد بود که با طراحي بي‌نظيرش باعث مي‌شود که هنگام نگه‌داشتن آن در دستان خود احساس بهتري داشته باشيد. کنسول پلي‌استيشن 5 در تعطيلات سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار مي‌گيرد و بازيکنان مي‌توانند در پايان سال جاري ميلادي آن را تهيه کنند. بازي Spider-Man: Miles Morales تنها اثر تريپل-اي انحصاري زمان عرضه‌ي پلي‌استيشن 5 است که تابه‌حال شاهد معرفي آن بوديم، اما احتمالاً در رويدادهاي بعدي توسعه‌دهندگان داخلي سوني شاهد رونمايي از بازي‌هاي بيشتري براي اين کنسول خواهيم بود. شما مي‌توانيد در صورت تمايل نظرات خود را درباره‌ي اين خبر با ما در ميان بگذاريد. 

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره