کارگردان God of War: کوچ کردن به پلی استیشن 5 سادهتر از گذشته است

زومجي/ کوري بارلوگ در جديدترين گفت و گوي خود اعلام کرده که نقل مکان به PS5 سادهتر از گذشته است و سازندهها قرار نيست از پله اول، کار خود را آغاز کنند.
ظهور نسل جديد کنسولهاي ويديويي هميشه هيجانانگيز بوده است. از يک سمت، شاهد بازيها و آيپيهاي جديدي خواهيم بود که هرکدام به روشهاي مختلفي قدرت نسل بعد را نشان ميدهند. اين در حالي است که از يک جهت هم براي توسعهدهندهها استرسزا است که بخواهند بازيهاي خود را براي يک سختافزار کاملا جديد توسعه داده و با ساختار آن ارتباط برقرار کنند.
طبق جديدترين اخبار بازي، کوري بارلوگ، کارگردان God of War، در جديدترين قسمت از برنامه Animal Talking به ميزباني گري ويتا (وي همچنين نويسنده ارشد Project Athia هم به حساب ميآيد)، در مورد انتقال به نسل بعد و توسعه بازيهاي روي کنسول پلي استيشن 5 توضيحاتي را ارائه کرده است. در بخشي از اين برنامه کوري بارلوگ گفت «با رسيدن به انتهاي هر نسل ما [بازيسازها] در شرايطي هستيم که حس استاد شدن در توسعه بازي در آن نسل را داريم، اما با خود ميگوييم که خب نسل در حال شروع شدن است. با اين حال اين بار شرايط کمي متفاوت است.»
کوري بارلوگ در ادامه صحبتهاي خود به اين مورد اشاره کرد که درحال حاضر بازيسازها به يک درک و فهم مناسبي از اين قضيه رسيدهاند و از اين رو نقل مکان کردن به نسل بعد براي آنها کمي سادهتر از قبل است. با اين حال کوري بارلوگ هربار با رخ دادن اين اتفاق کمي ناراحت ميشود، زيرا او معتقد است «هر ترفند و روش جديدي را که ياد گرفتيم، حال ديگر کارآمد نخواهد بود و بايد مجددا روشهاي جديدي را ياد بگيريم. اين مورد جالب و هيجانانگيز است، اما باز احساس ميکنيد که کمي کنترل شرايط از دست شما خارج است.»
با اين تفاسير، کوري بارلوگ معتقد است زمانيکه صحبت از کسب مهارت در تکنولوژي پلياستيشن 5 ميشود، بازيسازها نيازي نيست که پس از نقل مکان به نسل جديد، «از پله اول» کار خود را آغاز کنند. او در انتها استفاده از SSD را «بسيار هيجانانگيز» ناميد و اعلام کرد «من فکر ميکنم ميتوانيم کارهاي هيجانانگيزي را انجام دهيم»