نماد آخرین خبر

بازی‌های رایگان هفته آینده اپیک گیمز مشخص شدند

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی‌های رایگان هفته آینده اپیک گیمز مشخص شدند

زومجي/ کاربران فروشگاه اپيک گيمز در تاريخ ۶ شهريور ماه مي‌توانند دو بازي Hitman 2016 و Shadowrun Collection را به رايگان تجربه کنند.
   
از زمان در دسترس قرار گرفتن فروشگاه اپيک گيمز در سال ۲۰۱۸ تا به‌ امروز، جدا از تمامي موارد بحث برانگيز حول اين استوديو و انحصاري طلبي‌هايي که داشته، در زمينه رايگان کردن بازي‌هاي مختلف عملکرد بسيار خوبي داشته است و کاربران متعددي به سمت اين فروشگاه براي تجربه بازي‌هاي رايگان جذب شده‌اند.

طبق جديدترين اخبار بازي، کاربران کامپيوتر و فروشگاه اپيک گيمز از هفته آينده مي‌توانند دو بازي Hitman 2016 و Shadowrun Collection را به رايگان تجربه کنند. به بيان دقيق‌تر، از تاريخ ۶ شهريور ماه (۲۷ اوت) بازي‌هاي ذکر شده به رايگان در اختيار کاربران قرار داده مي‌شود. هيتمن 2016 نسخه ريبوت مجموعه هيتمن است که به صورت اپيزوديک در اختيار کاربران قرار داده شد. 

اين در حالي است که شدوران کالکشن، شامل بازي Shadowrun Returns، Shadowrun Dragonfall - Director Cut و Shadowrun Hong Kong - Extended Edition مي‌شود. از اين‌‌رو بازيکنان مي‌توانند نسخه مختلف از مجموعه شدوران را در قالب يک کالکشن دريافت کنند. دراين‌ميان اشاره کنم که بازي‌هاي ذکر شده تنها يک هفته (تا تاريخ ۱۳ شهريور ماه) به‌صورت رايگان در دسترس قرار مي‌گيرد و پس از اضافه شدن به فهرست بازي‌هاي‌تان، براي هميشه رايگان خواهند بود.

گفتني است کاربران فروشگاه اپيک گيمز هم‌ اکنون مي‌توانند Enter the Gungeon و God's Trigger را به رايگان از فروشگاه اپيک گيمز دانلود و تجربه کنند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم