نماد آخرین خبر

اطلاعاتی جدید از گوشی جدید وان پلاس منتشر شد

منبع
انتخاب
بروزرسانی
اطلاعاتی جدید از گوشی جدید وان پلاس منتشر شد

انتخاب/ شرکت وان پلاس در حال کار روي يک تلفن جديد است که از تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ استفاده مي‌کند. اين خبري جالب است که مي‌تواند باعث شادي افرادي شود که به دنبال گوشي‌هاي چيني و مرون به صرفه هستند.
 
هنگامي که وان پلاس از Nord خود رونمايي کرد، تعداد زيادي از هواداران اين برند ناراحت شدند چرا که متوجه شدند اين گوشي در عرصه بين المللي منتشر نمي‌شود.

يکي از بازار‌هاي بزرگي که وان پلاس از دست داد، ايالات متحده آمريکا بود، اما تلفن‌هاي مقرون به صرفه وان پلاس به زودي و طي ماه آينده وارد بازار مي‌شوند. براساس گزارش جديد اندرويد سنترال، بودجه بعدي دستگاه وان پلاس داراي نام کد Clover خواهد بود و انتظار مي‌رود خرده فروشي آن در محدوده ۲۰۰ دلار باشد. مهمتر از همه، اين گوشي در سطح جهان در دسترس خواهد بود.

اين گزارش مشخصات کليدي گوشي را نشان مي‌دهد که شامل صفحه نمايش ۶.۵۲ اينچي HD +، اسنپدراگون ۴۶۰ SoC با ۴ گيگابايت حافظه رم و ۶۴ گيگابايت حافظه و يک باتري بزرگ ۶۰۰۰ ميلي آمپري با شارژ ۱۸ واتي است. اين دستگاه همچنين با يک دوربين اصلي ۱۳ مگاپيکسلي در پشت و دو لنز کمکي ۲ مگاپيکسلي عرضه خواهد شد که خبر از عکس‌هايي بسيار با کيفيت مي‌دهد.

قسمت نرم افزارنيز با اندرويد ۱۰ با OxygenOS ۱۰ پشتيباني خواهد شد. از ديگر ويژگي‌هاي قابل توجه مي‌توان به جک هدفون و اسکنر اثر انگشت عقب اشاره کرد. هنوز هيچ صحبتي در مورد تاريخ انتشار وجود ندارد، اما مطمئناً در ماه‌هاي آينده اطلاعات بيشتري در مورد تلفن خواهيم شنيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره