برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

محتویات درون جعبه پلی استیشن 5 فاش شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
محتویات درون جعبه پلی استیشن 5 فاش شد

زومجي/ درحاليکه هنوز اطلاعات دقيقي از تاريخ عرضه و قيمت نهايي دو نسخه پلي استيشن 5 اعلام نشده است، اما به‌تازگي محتويات درون جعبه آنها توسط يک پخش‌کننده فاش شد.
   
روزهاي منتهي به زمان عرضه کنسول‌هاي نسل نهم يکي‌يکي در حال سپري شدن هستند و تب‌‌وتاب و هيجان گيمرها و اهالي صنعت بازي‌هاي ويديويي نيز به اوج خود رسيده است.

اگر زومجي را دنبال کرده باشيد، احتمالا در جريان هستيد که مايکروسافت بالاخره از برچسب قيمت و تاريخ عرضه کنسول‌هاي خود رونمايي کرد. اين در حالي است که سوني فعلا سياست محتاطانه خود را در پيش گرفته و تا اين لحظه اطلاعات تکميلي کنسول نسل نهمي پلي استيشن 5 را اعلام نکرده است.

بسياري اما اعتقاد دارند اين غول ژاپني براي اعلام برچسب قيمت کنسول‌هاي خود ابتدا منتظر سياست مايکروسافت بود و به احتمال بسيار زياد بالاخره آخر همين هفته در رويداد ويژه خود تمام ابهامات در اين زمينه را رفع خواهد کرد.

حال اما در جديدترين اخبار بازي، ساعاتي پيش محتويات درون جعبه کنسول‌ پلي استيشن 5 و نسخه ديجيتالي آن توسط يک پخش‌کننده هنگ‌کنگي فاش شد. براساس اطلاعات در دسترس، سوني در جعبه کنسول خود، علاوه‌بر خود دستگاه، مواردي چون يک عدد کنترلر دوال سنس، پايه، کابل HDMI، آداپتور و کابل USB قرار داده است. نکته قابل‌توجه اين است که بازي Astro’s Playroom به‌صورت پيش‌فرض روي هر دو نسخه پلي استيشن 5 نصب شده است.


حال بايد منتظر ماند و ديد آيا سوني براي واکنش به مايکروسافت، کنسول‌هاي خود را براساس چه قيمت‌گذاري روانه بازار مي‌کند. شما هم لطفا نظرات و پيش‌بيني‌هاي خود در اين زمينه را با ما نيز به اشتراک بگذاريد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره