نماد آخرین خبر

پیش فروش گوشی Z Fold 2 سامسونگ رکورد زد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ گوشي Z Fold 2 توانست در بخش پيش فروش رکورد بسيار چشمگيري را ثبت کند.

شرکت سامسونگ چندي پيش جديدترين مدل گوشي‌هاي تاشو که مجموعا به پنج دوربين و صفحه‌نمايش داخلي ۷٫۶ اينچي مجهز است، را رونمايي کرد.

سامسونگ يکي از شرکت‌هاي محبوب در بازار گوشي‌هاي هوشمند بوده که در سال‌هاي اخير، نوآوري‌هاي متعددي خلق کرده است. اين شرکت در بين اولين شرکت‌هايي قرار مي‌گيرد که موفق شده‌اند گوشي‌هاي تاشو توليد کنند.

گوشي Z Fold عرضه موفقي بين طرفداران خود تجربه نکرد و در بررسي که کارشناسان روي اين مدل انجام دادند متوجه ايرادات زيادي در آن شدند. درپي انتشار اين گزارش‌ها سامسونگ عرضه اين مدل را به تعويق انداخت. مدتي بعد اين گوشي وارد بازار شد که همچنان ايراداتي داشت، اما سامسونگ براي نسل بعدي اين گوشي تدابيري انديشيد تا به بهترين شکل ممکن نسل دوم گوشي Z Fold را عرضه کند.

در همين راستا شرکت کره‌اي سامسونگ از گلگسي Z Fold 2 رونمايي کرد. سامسونگ براي ايجاد هماهنگي در نام‌گذاري محصولات تاشو خود، عبارت Z را به‌نام گوشي اضافه کرده است؛ که به ترتيب، Z Flip گوشي تاشو با فرم‌فاکتور پوسته‌صدفي و Z Fold با فرم‌فاکتوري کتابي است.

سامسونگ تلاش کرده که تغييرات خاص و محسوسي در نسل دوم Z Fold اعمال کند تا تجربه‌اي که گلگسي Z Fold 2 به کاربران منتقل مي‌کند بهتر از نسل قبلي اين گوشي باشد. ابعاد صفحه‌نمايش خارجي گلکسي Z Fold 2 برابر با ۶.۲ اينچ است که اين صفحه نمايش حاشيه بسيار کمي دارد. در حالي که نسل اول اين محصول حاشيه‌ي نسبتا زيادي در اطراف صفحه‌نمايش خارجي داشت. هر دو صفحه‌نمايش گلکسي Z Fold 2 حفره‌اي براي دوربين دارند. در نسل جديد گلکسي Fold، از بريدگي بالاي صفحه‌نمايش اصلي خبري نيست که جذابيت چنداني نيز نداشت.

به گزارش نشريه‌اي کره‌اي پرچمدار جديد تاشو ۵۰ هزار پيش فروش داشته که اين تعداد رکورد جديدي براي نسل گوشي‌هاي تاشو است. سامسونگ از امروز (۱۶ سپتامبر) ارسال گوشي‌هاي پيش فروش را آغاز مي‌کند و از ۱۸ سپتامبر اين محصول را در بازار عرضه مي‌کند.

گفتني است نسخه محدود Thom Browne دربين کاربران بسيار مشهور شده است. شرکت سامسونگ ۲۳۰ هزار ثبت نام از اين مدل گزارش داده است و مجبور به استفاده از يک سيستم قرعه کشي شده است، چراکه تنها ۵ هزار نسخه از اين مدل در جهان و تنها هزار نسخه از اين محصول در کره وجود دارد. 

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره