برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته پایانی شهریور

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
۱۰ گوشی پرطرفدار هفته پایانی شهریور

باشگاه خبرنگاران/ در فهرست اين هفته گوشي‌ هاي برتر، شرکت Apple با وجود چند مدل از محصولات خود قدرت نمايي مي‌ کند.

فهرست برترين گوشي‌هاي اين هفته تغييرات چشمگيري داشت که علت اصلي آن انتشار محصولات جديد شرکت‌هاي بزرگ بود. Apple در اين هفته چهار محصول جديد خود شامل دو ساعت و يک تبلت و يک موبايل را معرفي کرد که با وجود اينکه يکي از آن‌ها هنوز معرفي نشده است، در راس جدول قرار دارد.

Apple iPhone ۱۲ Pro Max در رده اول قراردارد که اين محصول در هفته گذشته نيز جزو پرطرفدار‌ترين محصولات قرار داشت. اين موبايل تا دو ماه آينده وارد عرضه عمومي مي‌شود، اما مردم در حال حاضر علاقه زيادي به آن دارند.

گوشي Poco X۳ NFC Xiaomi که هفته پيش در صدر جدول بود، اکنون در رده دوم قرار دارد و (۲۰۲۰) Air iPad Apple جديد رده سوم اين جدول را از آن خود کرده است. اين يک موفقيت شگفت انگيز براي يک تبلت است، اما به دليل اينکه مردم مي‌خواهند اولين دستگاه چيپ ست Apple A۱۴ را امتحان کنند موضوع چندان تعجب آوري نيست.

در رده بعدي جدول پرطرفدارترين گوشي‌هاي موبايل اين هفته Samsung Galaxy M۵۱ قرار دارد زيرا دستگاه جديد اپل با مصادره جايگاه اين گوشي در جدول هفته‌هاي گذشته از تکرار جايگاه آن در رده دوم جلوگيري کرد.

گوشي Realme ۷ Pro از شرکت شيائومي با تصاحب رده پنجم اين جدول طرفداران بيشتري را نسبت به Xiaomi Redmi Note ۹ Pro که جايگاه ششم را از آن خود کرده و Xiaomi Redmi Note ۹ در جايگاه هفتم قرار دارد، به خود جلب کرده است.

Samsung Galaxy A۵۱ نيز رده هشت را به خود اختصاص داده است و Realme C۱۷ که در حال حاضر تازه به بازار عرضه شده و پيشرفت چشمگيري داشته است، در رده نهم و جزو ۱۰ رتبه برتر بين گوشي‌هاي هوشمند قرار گرفته است؛ که حتي از Sony Xperia ۵ II که روز گذشته معرفي شده و در رده دهم قرار دارد، بالاتر است.

Poco M۲ و Xiaomi Mi ۱۰ Ultra و Motorola Moto G۹ Plus که در هفته گذشته در بين پرطرفدارترين گوشي‌هاي تلفن همراه به چشم مي‌خوردند در اين هفته از رده بندي ۱۰ مدل برتر خارج شده اند.

۱۰ تلفن همراه پرطرفدار هفته (۳۱ شهريور)

۱۰ تلفن همراه پرطرفدار هفته (۳۱ شهريور)

۱۰ تلفن همراه پرطرفدار هفته (۳۱ شهريور)

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره