برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

واکنش عجیب فضای مجازی در ایران به یک خبر!

منبع
هفت صبح
بروزرسانی
واکنش عجیب فضای مجازی در ایران به یک خبر!

هفت صبح/ دنبال کنندگان صفحه اينستاگرام آليشيا اشميت در 24 ساعت گذشته به يک ميليون نفر رسيده است! اين اتفاق پس از اعلام انتخاب او به عنوان عضوي از تيم آماده سازي باشگاه دورتموند آلمان رخ مي دهد!

خانم اشميت 21 ساله پيش از اين هم چهره مشهوري به حساب مي آمد چون يکي از دونده هاي تيم ملي آلمان بود اما در حقيقت او بخشي از شهرتش را مديون فعاليت در فضاي مد است!

با اين حال از وقتي اعلام شد اشميت به کادر تيم فوتبال دورتموند اضافه شده است، تعداد دنبال کنندگان صفحه اينستاگرامش  با رشدي سريع به يک ميليون رسيد. در فضاي مجازي ايران هم اين موضوع با واکنش جالبي رو به رو شد و در طي 24 ساعت جستجوي عبارت فارسي دورتموند در گوگل به شدت رشد کرد (نمودار يک)

ايراني هايي که به موتور جستجوي گوگل مراجعه کرده بودند، دنبال کسب اطلاع درباره مربي جديد دورتموند بودند. عبارت هاي آليشيا اسميت، Alica Schmidt، آليسا اشميت، اليشيا اشميت و بقيه مدل هاي نوشتاري اسم مربي بدنساز جديد دورتموند هم با افزايش سرچ و جستجو رو به رو شده است. (نمودار2)

اطلاعات گوگل ترند نشان مي دهد بيشترين ميزان جستجوي عبارت دورتموند در استان قزوين اتفاق افتاده است و استان هاي سيستان و بلوچستان، اردبيل، خراسان رضوي و کرمانشاه در رتبه هاي بعدي قرار گرفته اند. (نمودار شماره 4)

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره