برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تصویر رسمی جدیدی از کنسول پلی استیشن 5 سونی منتشر شد

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجي/ به‌تازگي يک يوتيوبر معروف ژاپني که فردا ويديو واکنش رسمي خود به بازي با پلي استيشن 5 را پخش مي‌کند، يک تصوير از خود درکنار دوال سنس و خود PS5 استاندارد را تحويل مخاطبان داده است.
   
فردا راس ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت ايران، معروف‌ترين يوتيوبرهاي ژاپني که اهل ساخت محتواهاي مرتبط با بازي‌هاي ويديويي هستند، از تجربه‌ي کار با پلي ‌استيشن 5 سوني مي‌گويند. اين افراد که ويديوهاي آن‌ها مدت‌زماني بين ۱۱ تا ۳۵ دقيقه خواهند داشت، بازي Devil May Cry 5: Special Edition، بازي Godfall و بازي Astro's Playroom را روي کنسول نسل ۹ سوني بازي کرده‌اند. مخاطبان اميدوار شده‌اند که فردا علاوه‌بر شنيدن نظرات آن‌ها راجع به پلي ‌استيشن 5 و اين سه بازي که دو مورد از آن‌ها انحصاري هستند، خود کنسول را هم بهتر ببينند و درک بهتري از ابعاد آن داشته باشند.

از بين چندين و چند يوتيوبر معروف ژاپني که فرصت بازي کردن با کنسول پلي استيشن 5 را داشته‌اند، يکي از آن‌ها تصويري از خود و اين دستگاه را در اينترنت گذاشته است؛ تصويري که جف کيلي هم رسمي بودن آن را تاييد کرد.

مخاطبان دوست دارند که فردا در ويديوهايي که توسط يوتيوبرهاي معروف ژاپني پخش مي‌شوند، UI/رابط کاربري کنسول را ببينند. همچنين گيمرها مي‌خواهند بدانند که چه ميزان از حافظه‌ي SSD کنسول در دسترس بازيکن قرار دارد و از آن مهم‌تر، سه بازي تجربه‌شده توسط آن‌ها با چه سرعتي لود شده‌اند؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره