logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

صاحبان گوشی‌های قدیمی هواوی خوشحال باشند!

منبع
فارنت
بروزرسانی
صاحبان گوشی‌های قدیمی هواوی خوشحال باشند!

فارنت/ ماه گذشته ميلادي هواوي در جريان کنفرانس توسعه دهندگان خود از سيستم عامل HarmonyOS 2.0 رونمايي کرد. اين شرکت هم‌چنين برنامه خود براي انتشار اين سيستم عامل اختصاصي را اعلام کرد. حالا گزارشي جديد منتشر شده است که نشان مي‌دهد سيستم عامل هارموني با کدام تراشه‌ها و گوشي‌هاي قديمي هواوي سازگار است.

اين گزارش مدعي شده است که کايرين 9000 نخستين تراشه‌اي خواهد بود که اين سيستم عامل را دريافت مي کند. گفته مي‌شود اين تراشه نيرودهنده سري ميت 40 هواوي است که تا چند وقت ديگر به صورت رسمي معرفي خواهد شد.

پس از آن نوبت به دستگاه هاي مجهز به Kirin 990 5G مي‌رسد که شامل سري ميت 30، سري پي 40، ميت ايکس اس، نوا 6 5G و سري آنر 30 مي‌شود. با اين حال مطمئنا همه اين مدل‌ها به صورت يکجا آپديت هارموني را دريافت نخواهند کرد.

در سومين گروه از گوشي‌هاي قديمي هواوي، گوشي‌هاي مجهز به تراشه‌‌هاي کايرين 985، کايرين 990 4G و کايرين 820 مي‌توانند سيستم عامل هارموني را دريافت کنند.

در چهارمين فاز براي تمام گوشي‌هاي مجهز به تراشه‌هاي مذکور و هم‌چنين گوشي هاي داراي کايرين 980 به سيستم عالم هارموني آپديت عرضه خواهد شد. در آخرين مرحله نيز براي گوشي‌هاي قديمي داراي کايرين 810 و کايرين 710 سيستم عامل اختصاصي هواوي عرضه خواهد شد.

همان‌طور که مشخص است اين ليست شامل گوشي‌هاي مجهز به تراشه کايرين 970 نمي‌شود، اين تراشه در سري ميت 10 و سري پي 20 استفاده شده است. با اين حال همان‌طور که مشخص است اين سيستم عامل براي گوشي‌هاي قديمي هواوي نيز عرضه مي‌شود.

هواوي پيش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد در ماه دسامبر (آذر ماه) نسخه بتا HarmonyOS 2.0 را براي توسعه دهندگان منتشر کند. بعد از آن و در سه ماهه نخست سال 2021 اين سيستم عامل براي چند مدل از گوشي هاي هواوي منتشر خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره