برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اپل سرویس جدیدی را برای پخش ۲۴ ساعته موزیک ویدیو راه‌اندازی کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
اپل سرویس جدیدی را برای پخش ۲۴ ساعته موزیک ویدیو راه‌اندازی کرد

ديجياتو/ اپل به تازگي «اپل موزيک تي‌وي» را راه‌اندازي کرده که رايگان است و به صورت ۲۴ ساعته موزيک ويديوهاي مطرح و همچنين موزيک ويديوهاي جديد و اختصاصي را در اختيار کاربران قرار مي‌دهد.

اين سرويس تنها براي کاربران اپ‌هاي اپل موزيک و اپل تي‌وي در ايالات متحده آمريکا در دسترس خواهد بود. اين سرويس اخيرا با شمارش معکوس ۱۰۰ آهنگ پرطرفدار اپل موزيک در ايالات متحده آمريکا کار خود را آغاز کرده است.

پنجشنبه يعني دو روز ديگر، اپل موزيک تي‌وي انتشار آلبوم «نامه به تو» خواننده آمريکايي به نام «بروس اسپرينگستين» را جشن مي‌گيرد که شامل پخش محبوب‌ترين موزيک ويديوهاي آن و مصاحبه با «زين لو» مي‌شود و همچنين يک رويداد طرفداران اين خواننده نيز به صورت زنده استريم خواهد شد.

در روز جمعه دو موزيک ويديو اختصاصي براي اولين بار توسط اين سرويس به نمايش گذاشته مي‌شوند و از اين پس در روزهاي جمعه کاربران اين سرويس شاهد انتشار ويديوهاي جديد خواهند بود.

اين سرويس جديد قابليت‌هاي پايه را در اختيار کاربران قرار مي‌دهد و در ابتدا به جزئياتي درباره آهنگ و همچنين خواننده آن دسترسي پيدا مي‌کنيد. اين سرويس فعلا فاقد برخي قابليت‌هاي موجود در سرويس پولي اپل موزيک است که براي مثال مي‌توان به عدم امکان اضافه کردن آن‌ها به ليست موردپسند يا پلي ليست اشاره کرد.

زماني که برنامه اپل موزيک بسته شود، استريم نيز متوقف خواهد شد و از پخش در پس زمينه پشتيباني نمي‌کند. در اين بخش همچنين ابزارهايي روي نمايشگر براي اشتراک‌گذاري آهنگ در شبکه‌هاي اجتماعي وجود ندارد و بايد در منو دنبال چنين گزينه‌اي باشيد.

با توجه به نقش زين لو در اين سرويس جديد، انتظار مي‌رود شاهد ارتباط ميان ايستگاه جديد و ايستگاه راديويي اپل موزيک ۱ باشيم. در سال‌هاي گذشته بسياري منتظر ورود اين غول دنياي فناوري به حوزه موزيک ويديو بودند که حالا شاهد راه‌اندازي يک سرويس جديد براي آن هستيم که به معناي گسترش فعاليت‌هاي اپل در اين بخش نيز خواهد بود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره