برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ظهور یک شئ پرنده مرموز و ناشناخته در بازی Apex Legends

منبع
زومجي
بروزرسانی
ظهور یک شئ پرنده مرموز و ناشناخته در بازی Apex Legends

زومجي/ ديتاماينرهاي بازي ايپکس لجندز حضور يک UFO در آسمان هر دو نقشه بازي را گزارش کردند که ممکن است با قهرمان جديد بازي يا فصل هفتم در ارتباط باشد.
   
براساس اطلاعات جديدي که توسط يکي از ديتاماينرهاي بازي Apex Legends به نام Shrugtal منتشر شده، به‌تازگي يک UFO در آسمان نقشه‌هاي King's Caynon و World's Edge ظاهر شده است. البته باتوجه به قرار گرفتن آن در يک ارتفاع بسيار بالا، هنوز نمي‌توان به هيچ طريقي با آن ارتباط برقرار کرد اما با پرش از روي Jump Ship مي‌توان بهترين زاويه ديد از آن را به‌دست آورد. شباهت قبل توجه اين شئ به کانسپت هنري که در زمان مأموريت Legacy of a Thief شخصيت Loba منتشر شده بود نيز مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه مي‌توانيد تصويري از اين UFO را مشاهده کنيد:



بايد ديد که آيا اين شئ پرنده ارتباطي با Legend جديد بازي که Horizon نام دارد خواهد داشت يا خير. به احتمال زياد با آغاز فصل هفتم اين بازي در ماه آينده همه چيز در اين خصوص روشن خواهد شد. فعلاً فقط مي‌توان منتظر ماند.


در ساير اخبار مرتبط با اين بازي، خبر تأخير زمان انتشار بازي Apex Legends روي نينتندو سوييچ را داشتيم. براين اساس، کاربران کنسول‌هاي هيبريدي نينتندو بايد تا سال ۲۰۲۱ براي تجربه اين بازي منتظر بمانند. اما نسخه استيم ايپکس لجندز ماه آينده ميلادي و در تاريخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) منتشر خواهد شد.

استوديوي Respawn باوجود برنامه‌ريزي قبلي براي عرضه پورت نينتندو سوييچ بازي بتل رويال خود در سال ۲۰۲۰، تصميم گرفت که انتشار آن را تا سال آينده به تعويق انداخته و براي عرضه نسخه استيم و آغاز فصل هفتم فرصت ايجاد کند.

چاد گرنير، کارگردان ايپکس لجندز، دراين‌باره مي‌گويد «ما به سختي در حال کار روي پورت بازي هستيم تا بتوانيم همان تجربه‌اي را که کاربران سوييچ شايسته آن هستند، در اختيارشان قرار دهيم. تيم ما به وقت بيشتري نياز دارد. سال جاري چالش‌هاي غيرمنتظره‌اي را به‌وجود آورد و براي اينکه بتوانيم کار خود را به درستي پيش ببريم، نمي‌خواهيم در انجام آن عجله‌اي داشته باشيم.»

پچ آپديت جديد بازي Apex Legends نيز چند هفته پيش منتشر شد که ديتاماينرها با بررسي داده‌هاي آن، شخصيت جديد بازي به نام هورايزن را کشف کردند. براساس اطلاعاتي که توسط اين منابع منتشر شده، قهرمان جديد اين بازي در چالش‌هايي موسوم به Horizon Challenges حضور خواهد داشت و اين احتمال وجود دارد که اين نام درواقع به شخصيت جديد بازي Apex تعلق نداشته باشد. ديتاماينرها اخيراً جزئيات جديدي هم درباره وجود حالت جديد و معرفي نشده Apex Legends: Arenas Mode کشف کرده‌اند.

به‌تازگي نسخه جديدي از باز Apex Legends موسوم به Champions Edition نيز منتشر شده که مجموعه‌اي از محتواي اضافي بازي و تمامي کاراکترهاي فعلي آن را در خود جا مي‌دهد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره