برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پیش خرید بازی Marvel Realm of Champions آغاز شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گيم فا/ استوديوي سازنده‌ي Marvel Realm of Champions که در گذشته به معرفي اين بازي پرداخته بود، امروز اعلام کرد که پيش خريد آن برروي گوشي‌هاي هوشمند هم‌اکنون آغاز شده است. در ادامه مي‌توانيد شاهد جزئيات تکميلي مربوط به اين خبر به همراه يک ويدئو باشيد.

Marvel Realm of Champions را بايد از سري عناوين اکشن دانست که در آن قادر به انتخاب شخصيت‌هاي متنوعي از مجموعه‌ي مارول همچون Spider-Man، Hulk، Iron Man، Thor و Skaar خواهيد بود. همچنين امکان شخصي‌سازي کاراکترها در بازي وجود دارد و مي‌توانيد نسبت به افزايش مهارت‌ها و يا تغيير لباس آن‌ها اقدام کنيد. حالت آنلاين نيز يکي از بخش‌هاي مهم بازي است که مي‌تواند باعث سرگرم شدن بازي‌بازان شود. در اين بخش بايد تيمي ۳ نفره را تشکيل داده و با گروه مقابل رقابت کنيد. بازي از حالت‌ها و نقشه‌هاي گوناگوني برخوردار است و بايد ديد که واکنش بازي‌بازان نسبت به اين قضيه چه خواهد بود. بنابراين اگر از علاقه‌مندان به آثار اين سبک هستيد، Marvel Realm of Champions را از دست ندهيد. چندي پيش نخستين تريلر اين عنوان در دسترس قرار گرفت که براي تماشاي آن مي‌توانيد به اين نشاني مراجعه کنيد. قابل ذکر است که شرکت کابام (Kabam) به صورت همزمان وظيفه‌ي ساخت و عرضه‌ي آن را به عهده داشته‌اند.

بازي Marvel Realm of Champions در تاريخي نامشخص برروي سيستم عامل‌هاي اندرويد و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. در همين راستا، پيش خريد بازي از امروز آغاز شده است و بازي‌بازان مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه گوگل پلي (Google Play) و اپ استور (App Store) اين کار را انجام دهند. همان‌طور که گفته شد، امروز تريلري از Marvel Realm of Champions عرضه شده است که در پايان مي‌توانيد آن را تماشا و دريافت کنيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره