logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

قابلیتی که آیفون 12 دارد اما فعال نیست!

منبع
ترنجي
بروزرسانی
قابلیتی که آیفون 12 دارد اما فعال نیست!

ترنجي/ طبق جديدترين گزارش ها مي بينيم که آيفون ۱۲ توانايي ارايه شارژر وايرلس معکوس را دارد اما فعال نيست. اين ويژگي براي شارژ لوازم جانبي مانند Airpods يا اپل واچ مي تواند مفيد باشد اما متاسفانه اپل با وجود ارايه سخت افزار مورد نياز، آن را ارايه نمي کند!

در کميسيون ارتباطات فدرال ايالات متحده (FCC) پرونده اي مشاهده شده است که عملکرد شارژ بي سيم معکوس را در مدل هاي آيفون ۱۲ نشان مي دهد. کمپاني هايي از جمله هواوي و سامسونگ مدت قابل توجهي است است که ويژگي مشابهي را در پرچمداران خود ارائه داده اند.

علاوه بر پشتيباني از MagSafe مشخص شده است که سري آيفون ۱۲ از قابليت شارژ بي سيم معکوس نيز برخوردار است. برخي از جزئيات موجود در سايت FCC که براي اولين بار توسط جرمي هورويتس از VentureBeat مشاهده شد، حاکي از پشتيباني از عملکرد شارژ بي سيم معکوس (WPT) است.

در يکي از پرونده هاي FCC آمده است: «علاوه بر امکان شارژ شدن توسط يک شارژر روي ميزي WPT يا (puck)، مدل هاي آيفون 2020 همچنين از شارژ WPT در 360kHz براي شارژ لوازم جانبي پشتيباني مي کنند.»

به نظر مي رسد اپل در مرحله فعلي شارژ بي سيم معکوس را در مدل هاي آيفون ۱۲ غيرفعال کرده است. با اين حال، همانطور که مارک گورمن از بلومبرگ حدس مي زند، ممکن است اين قابليت پس از انتشار نسل بعدي AirPods که شايعات آن براي سال آينده تصور مي کنند، فعال شود.

اين اولين بار نيست که شواهدي در مورد شارژ بي سيم معکوس در يک سخت افزار اپل يافت مي شود. در حقيقت، آيفون 11 پرو و ​​آيفون 11 پرو مکس هر دو با نشانه هايي از پشتيباني دو طرفه از شارژ بي سيم در سال گذشته مشاهده شدند. با اين حال، اين شرکت هيچ وقت آن را فعال نکرد.

نظر شما چيست؟ شارژ وايرلس معکوس براي شما جذاب است؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره