logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

گوشی بسیار ارزان نوکیا ۶۳۰۰ رسما معرفی شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ درباره نوکيا ۶۳۰۰ مدل 4G پيش از اين هم صحبت کرده بوديم. اين دستگاه در کنار نوکيا ۸۰۰۰ مدل 4G لو رفته بود. امروز Nokia 8000 4G رسما معرفي شد و در کنار آن شاهد ديگر گوشي ساده HMD هستيم. گوشي ساده نوکيا ۶۳۰۰ مدل 4G با قابليت هات اسپات اينترنت رسما معرفي شده که با قيمت ۶۹ يورو مي تواند دستگاه بسيار جذابي باشد.

نوکيا ۶۳۰۰ مدل 4G 
نوکيا 6300 4G به طور طبيعي از لحاظ طراحي از نوکيا 6300 اصلي سال 2007 الهام مي گيرد، اما براي مناسب تر بودن براي امروزي ها مدرن شده است. طراحي کلي لبه ها اما صاف و شبيه به آيفون ۱۲   است. به هر حال به روز شده است ديگر.

سيستم عامل KaiOS مي تواند برخي از برنامه هاي ساده را اجرا کند. از جمله برنامه هاي معروف مانند WhatsApp و همچنين از دستيار Google پشتيباني مي کند، بنابراين هنوز برخي از هوشمندها وجود دارد. آنچه در اين مورد قابل توجه است ارزان ترين گوشي نوکيا است که هنوز اين مجموعه ويژگي را ارائه نمي دهد و با قيمت متوسط ۴۹ يورو عرضه مي شود.


در بخش مشخصات مي توانيم بگوييم اين دستگاه با نوکيا ۸۱۱۰ مدل 4G يا نوکيا موزي   (!) اشتراکات زيادي دارد. با نمايشگر ۲.۴ اينچي آن آغاز مي کنيم که رزلوشن QVGA يا ۳۲۰ در ۲۴۰ پيکسل دارد. قلب دستگاه يک تراشه اسنپدراگون ۲۱۰ کوالکام است. ۵۱۲ مگابايت حافظه رم و ۴ گيگابايت حافظه داخلي در کنار اين تراشه قرار دارند. امکان ارتقا با کارت حافظه تا ۳۲ گيگابايت موجود است.

اين تلفن علاوه بر 4G از Wi-Fi ، بلوتوث، A-GPS پشتيباني مي کند و داراي يک راديو FM است که با اتصال هدست با جک 3.5 ميلي متري امکان پذير است.

اين صفحه نمايش يک پنل 2.4 اينچي QVGA است، که به معناي جلب هيچ کس نيست و همچنين دوربين داراي حداقل سنسور VGA است، اما داراي يک فلش است که مي تواند با دوربين يا به عنوان يک چراغ قوه استفاده شود. يک باتري ۱۵۰۰ ميلي آمپري وجود دارد که تا 27.9 روز زمان آماده به کار و 8.2 ساعت مکالمه را نويد مي دهد.

نظر شما درباره نوکيا ۶۳۰۰ مدل 4G چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره