برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

موتورولا از گوشی ارزان قیمت موتو E7 رونمایی کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
موتورولا از گوشی ارزان قیمت موتو E7 رونمایی کرد

ديجياتو/ موتورولا از گوشي هوشمند ارزان قيمت 130 دلاري «موتو E7» با بهره‌مندي از دوربين 48 مگاپيکسلي و چيپست پايين رده مدياتک رونمايي کرد.

گوشي هوشمند جديد از دوربين دوگانه شامل دوربين اصلي 48 مگاپيکسلي با گشودگي ديافراگم f/1.7 در کنار دوربين ماکرو 2 مگاپيکسلي با گشودگي ديافراگم f/2.4 بهره مي‌برد.

موتورولا ادعا مي‌کند که موتو E7 علي‌رغم قيمت پاييني که دارد، از دوربين قدرتمندي بهره مي‌برد که مي‌تواند تصاويري با کيفيت باورنکردني به ثبت برساند. حالت «Night Vision» دوربين امکان تصويربرداري با کيفيت مطلوبي را در نور کم در اختيار کاربران قرار مي‌دهد. فناوري Quad Pixel به دوربين اجازه مي‌دهد عکس‌هاي ۱۲ مگاپيکسلي را با حساسيت چهاربرابري به نور بگيرد.


موتو E7 از نمايشگر 6.5 اينچي با رزولوشن 720 در 1600 پيکسل و نسبت تصوير 20 به 9 بهره مي‌برد. اين گوشي هوشمند مجهز به دوربين سلفي 5 مگاپيکسلي در بريدگي بالاي نمايشگر است.

در قلب تپنده موتو E7 چيپست پايين رده هليو G25 مدياتک جاي گرفته است. اين دستگاه از باتري 4000 ميلي‌آمپرساعتي، حسگر اثر انگشت در پنل پشتي و دکمه اختصاصي گوگل اسيستنت برخوردار است. باتري با يکبار شارژدهي امکان ۳۶ ساعت کار با گوشي را به شما مي‌دهد.

گوشي هوشمند اقتصادي موتورولا با رم 2 گيگابايتي و حافظه 32 گيگابايتي با قابليت افزايش از طريق کارت ميکرو‌اس‌دي به بازار عرضه خواهد شد.

پنل پشتي موتو E7 از جنس پلاستيک بوده و قرار است گوشي هوشمند جديد در رنگ‌هاي مرجاني، خاکستري و آبي به فروش برسد. هنوز تاريخ دقيق عرضه آن به بازار مشخص نشده است. انتظار مي‌رود دستگاه جديد ابتدا در انگليس و بعد از چند هفته در آمريکاي لاتين، خاورميانه و آسيا به فروش برسد. هر چند هنوز اطلاعاتي در مورد عرضه آن در بازارهاي ايالات متحده و استراليا خبري منتشر نشده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره