logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

سامسونگ از دو گلکسی خوش‌قیمت رونمایی کرد

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
سامسونگ از دو گلکسی خوش‌قیمت رونمایی کرد

ديجي کالا/ ساعاتي قبل شرکت سامسونگ از گوشي‌هاي گلکسي A12 و گلکسي A02s رونمايي کرد که در عين داشتن قيمت مناسب از ويژگي‌هاي جذابي بهره مي‌برند. در ادامه به مشخصات اين دو گوشي مي‌پردازيم.

گلکسي A12


گلکسي A12 قرار است به‌عنوان جانشين A11 انجام وظيفه کند و در مقايسه با نسل قبلي خود از باتري بزرگ‌تر و دوربين بهتر بهره مي‌برد. به‌عنوان مثال A11 مبتني بر باتري ۴۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي است ولي A12 همراه با باتري ۵۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي به دست کاربران مي‌رسد. البته هر دو گوشي از شارژ ۱۵ واتي پشتيباني مي‌کنند.


در پنل پشتي اين گوشي دوربين چهارگانه‌ي مبتني بر دوربين اصلي ۴۸ مگاپيکسلي، اولترا وايد ۵ مگاپيکسلي، ماکرو ۲ مگاپيکسلي و تشخيص عمق ۲ مگاپيکسلي ديده مي‌شود. سامسونگ براي گلکسي A12 از نمايشگر ۶٫۵ اينچي با رزولوشن HD+ استفاده کرده است. همچنين در بريدگي قطره‌اي شکل اين نمايشگر يک دوربين سلفي ۸ مگاپيکسلي تعبيه شده که نسل قبلي آن هم مبتني بر همين دوربين سلفي بود.

اگرچه سامسونگ نام تراشه‌ي اين گوشي را اعلام نکرده، ولي با توجه به مشخصات اعلام شده به احتمال زياد با تراشه Helio P35 مدياتک سروکار داريم. همچنين مشخص نيست اين گوشي از کدام نسخه‌ي اندرويد بهره مي‌برد ولي کاربران مي‌توانند از بين ۳،۴ و ۶ گيگابايت حافظه رم و ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گيگابايت حافظه داخلي دست به انتخاب بزنند. در ضمن نبايد قابليت پشتيباني از کارت حافظه microSD را از قلم بيندازيم.

مدل پايه اين گوشي با قيمت ۱۷۹ يورو در ژانويه ۲۰۲۱ راهي بازار مي‌شود و کاربران براي مدل مبتني بر ۳ گيگابايت حافظه رم و ۶۴ گيگابايت حافظه داخلي بايد مبلغ ۱۹۹ يورو بپردازند. قيمت ديگر مدل‌ها هم هنوز اعلام نشده است.

گلکسي A02s
 

گوشي گلکسي A02s هم جانشين A01 به حساب مي‌آيد که از نمايشگر ۶٫۵ اينچي با رزولوشن HD+ بهره مي‌برد. به نظر مي‌رسد اسنپ‌دراگون ۴۵۰ به‌عنوان قلب تپنده‌ي اين گوشي انجام وظيفه مي‌کند. اين گوشي از نظر حافظه رم و حافظه داخلي حق انتخابي به کاربران نمي‌دهد و همراه با ۳ گيگابايت رم و ۳۲ گيگابايت حافظه داخلي قابل افزايش راهي بازار مي‌شود.

اين گوشي در مجموع مجهز به ۴ دوربين است که يک دوربين سلفي ۵ مگاپيکسلي در بخش فوقاني نمايشگر تعبيه شده و در پنل پشتي هم شاهد تعبيه‌ي دوربين اصلي ۱۳ مگاپيکسلي به همراه ماکرو ۲ مگاپيکسلي و تشخيص عمق ۲ مگاپيکسلي هستيم. انرژي اين گوشي از طرف باتري ۵۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي تامين مي‌شود و از شارژ ۱۵ واتي هم پشتيباني مي‌کند. گلکسي A02s از فوريه ۲۰۲۱ با قيمت ۱۵۰ يورو در قفسه‌ي فروشگاه‌ها قرار مي‌گيرد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره