برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

انسان مصنوعی به گوشی‌های گلکسی می‌آید

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
انسان مصنوعی به گوشی‌های گلکسی می‌آید

ديجياتو/ در جريان نمايشگاه «CES 2020»، سامسونگ براي نخستين بار از پروژه «NEON» براي به نمايش گذاشتن انسان مصنوعي رونمايي کرد. به نظر مي‌رسد قبل از سال نو ميلادي، انسان مصنوعي مهمان گوشي‌هاي گلکسي سامسونگ خواهد شد.

پروژه نئون توسط آزمايشگاه مخصوص سامسونگ به نام «استار لب» و بر پايه دو فناوري Core R3 و SPECTRA توسعه يافته است. انسان مصنوعي پروژه NEON، آواتارهاي مجازي هستند که با کمک فناوري‌هاي مبتني بر هوش مصنوعي، شباهت زيادي به انسان دارند.

براساس اعلام وب‌سايت سامسونگ، امکان تنظيم انسان مصنوعي پروژه NEON براساس نظر و سفارش کاربر وجود دارد.
  

انسان‌هاي مصنوعي از نظر حالات چهره، حرکات و ديالوگ‌ها به قدري شبيه به انسان هستند که گاهي نمي‌توان آنها را از انسان واقعي تشخيص داد. هر يک از آواتارها شخصيت منحصر به فرد خودش را دارد.

سامسونگ در نمايشگاه CES، برخي کاربردهاي انسان مصنوعي را براي ارائه خدمات در بخش‌هاي مختلفي از جمله بانک، خبرگزاري و ارائه خدمات در فروشگاه به نمايش گذاشت.



«پراناو ميستري» مدير عامل و مدير آزمايشگاه هاي «STAR» در توييتر اعلام کرد که در حال حاضر از NEON در گوشي هوشمند خود استفاده مي‌کند. وي همچنين اضافه کرد که اين شرکت در حال آزمايش انسان مصنوعي روي موبايل است و احتمالا قبل از سال نو ميلادي ساير کاربران هم مي‌توانند NEON را روي گوشي‌هاي خود داشته باشند.

  
به نظر مي‌رسد ماه آينده سامسونگ انسان مصنوعي را در گوشي‌هاي هوشمند گلکسي به نمايش بگذارد. هنوز مشخص نيست آيا انسان مصنوعي پروژه NEON به صورت پيش فرض روي گوشي‌هاي گلکسي سامسونگ نصب مي‌شود يا کاربران بايد بعدا چنين قابليتي را به آن اضافه کنند.



همچنين تاکنون اطلاعاتي در مورد نصب اين قابليت روي ساير گوشي‌هاي هوشمند نيز منتشر نشده است و بايد ببينيم انسان مصنوعي مهمان کدام دستگاه‌ها خواهد بود.

انسان‌هاي مصنوعي مي‌توانند به عنوان مجري براي ارائه خدمات، مشاوره مالي، نگهبان درب ورودي، ارائه خدمات بهداشتي يا فقط به عنوان يک دوست مجازي مورد استفاده قرار گيرند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر