برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی Metro Exodus به کنسول‌های نسل بعد می‌آید

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ شرکت 4A Games عرضه عنوان پرطرفدار خود براي کنسول هاي پلي اسيتشن ۵ و ايکس باکس سري ايکس را تاييد کرد.
 
استوديوي بازي‌سازي 4A Games اعلام کرد عنوان پرطرفدار Metro Exodus در سال آينده به کنسول‌هاي ايکس باکس سري ايکس و پلي استيشن ۵ راه پيدا مي‌کند. اين استوديو از مطرح کردن تاريخ دقيق عرضه بازي بر روي کنسول‌هاي نسل آينده خودداري کرد اما اظهار داشت که عنوان مورد نظر از طريق يک بروزرساني رايگان به دست کاربراني که آن را از قبل خريداري کرده‌اند خواهد رسيد.

شرکت 4A Games متاسفانه جزئيات دقيقي از پيشرفت‌هاي عنوان Metro Exodus بر روي کنسول‌هاي نسل جديد را به کاربران توضيح نداد اما کاربران مي‌توانند شاهد توسعه در مواردي باشند که شامل تمامي بازي‌هاي نسل آينده مي‌شوند. با توجه به بازي‌هاي کنسول‌هاي پلي استيشن ۵ و ايکس باکس سري ايکس، بازي Metro Exodus با توسعه قابليت رديابي اشعه نور، افزايش نرخ بازيابي تصوير، افزايش سرعت بارگذاري بازي و توسعه گرافيکي عرضه خواهد شد.

عناوين جديد سري بازي‌هاي Metro
با وجود آن که نحوه بروزرساني بازي براي کاربران مشخص نيست، استوديوي سازنده تاکيد داشت که اين عنوان به صورت رايگان براي کاربراني که از پيش Metro Exodus را خريداري کرده‌اند عرضه مي‌شود. اين شرکت اولين عنوان سري بازي‌هاي مترو را ۱۰ سال پيش با نام Metro 2033 منتشر کرد و اکنون براي جشن ۱۰ سالگي اين سري بازي‌ها، شرکت سازنده تصميم گرفت اطلاعاتي را در اختيار کاربران خود قرار دهد.

اين مجموعه همچنين در نظر دارد عنوان خود را به صورت چندنفره آنلاين به دست کاربران برساند. شرکت 4A Games سعي دارد قسمتي ديگر از بازي‌هاي خود را نيز در آينده براي کنسول‌هاي نسل ۹ منتشر کند که شامل بخش آنلاين نيز خواهد شد. از آن جايي که برنامه‌هاي اين مجموعه در مراحل ابتدايي قرار دارند مشخص نيست که عنوان بعدي Metro يک بازي به صورت آنلاين خواهد بود يا شرکت سازنده بخش داستاني جديدي را نيز معرفي خواهد کرد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره