برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

Echo Buds های آمازون می‌توانند تمرینات ورزشی را ردیابی کنند

منبع
کليک
بروزرسانی
Echo Buds های آمازون می‌توانند تمرینات ورزشی را ردیابی کنند

کليک/ قابليت جديد رديابي تمرينات ورزشي به Echo Buds هاي آمازون اضافه مي‌شود و کاربران اين Echo Buds ها مي‌توانند از طريق برنامه الکسا بر تمرينات ورزشي خود نظارت کنند.

آمازون در حال افزودن قابليت رديابي تمرينات ورزشي به Echo Buds هاي بي سيم خود است. شما مي‌توانيد در صورت دارا بودن اين EchoBuds از همين حالا با گفتن عبارت “الکسا، تمرين ورزشي را شروع کن” اين ويژگي جديد را فعال کنيد.

ردياب تناسب اندام با استفاده از شتاب سنج هاي داخلي Echo Buds، همراه با جزئيات اضافه شده به برنامه گوشي‌هاي هوشمند الکسا براي محاسبه کالري سوزانده شده، مسافت طي شده و سرعت حرکت کار مي‌کند

الکسا قابليت مربي بدنسازي را به رزومه کاري خود اضافه مي‌کند
براي راه اندازي ويژگي جديد، کاربران Echo Buds بايد پروفايل‌هاي تمريني را تحت تنظيمات دستگاه در برنامه الکسا ايجاد کنند. پس از راه اندازي پروفايل تمريني، کاربران مي توانند رديابي تناسب اندام را با صوت فعال کنند و در مورد سرعت خود، مکث و پايان جلسات تناسب اندام به روز رساني دريافت کنند.

براي ديدن داده‌هاي ذخيره شده از تمرين، کاربران مي توانند برنامه الکسا را باز کنند و به برگه تمرينات نگاه کنند، و در اين برنامه در قسمت Devices >Echo & Alexa > Echo Buds قابل دسترسي است.

Echo Buds در حال حاضر از جمله محصولاتي است که در حراج جمعه سياه با تخفيف قابل توجهي در آمازون روبرو شده است، و آنها را به يکي از کم هزينه ترين Echo Budsهاي داراي قابليت تناسب اندام حال حاضر بازار تبديل مي‌کند.

آمازون سرعت تناسب اندام را انتخاب مي‌کند
با توجه به حرکت‌هاي فزاينده آمازون در فضاي سلامتي و تناسب اندام، اين ويژگي جديد تعجب آور نيست. در حالي که Amazon Halo به عنوان يک دستگاه نظارت بر سلامت بسيار جامع‌تر طراحي شده است، ويژگي هاي جديد Echo Buds براي حفظ تناسب اندام تفريحي در داخل اکوسيستم الکسا طراحي شده است.

کساني که در زندگي روزمره خود از الکسا استفاده مي‌کنند بدون شک اين ويژگي ها را مفيد مي دانند، اما با ردياب هاي اختصاصي تناسب اندام با قابليت هاي بسيار بيشتر، Echo Budsهاي اين نسل هنوز راهي واقعي براي رقابت دارند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره