برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تسهیلات و خدمات ویژه اسنپ برای رانندگان در دوران کرونا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تسهیلات و خدمات ویژه اسنپ برای رانندگان در دوران کرونا

آخرين خبر/رانندگان و مسافران، بازيگران اصلي تاکسي‌هاي اينترنتي هستند که رضايت و سلامت هر دو براي اسنپ در اولويت است. باشگاه رانندگان اسنپ، براي حفظ سلامت، رفاه و آرامش کاربران راننده اسنپ به عنوان گنجينه‌هاي ارزشمند اين کسب‌و‌کار، شکل گرفته است. هدف اصلي اين باشگاه، فراهم کردن تسهيلات خدماتي، مالي، رفاهي و درماني براي کاربران راننده است تا هزينه‌هاي ماهانه اين قشر کاهش يابد و به بهبود شرايط زندگي و فعاليت آنها کمک شود.

تسهيلات باشگاه رانندگان اسنپ در سه دسته کلي قرار مي‌گيرند: تسهيلات خودرويي، تسهيلات درماني و تسهيلات رفاهي. با شيوع ويروس کرونا در کشور، دسته جديدي تحت عنوان تسهيلات مقابله با ويروس کرونا نيز به خدمات باشگاه رانندگان اضافه شده است.

باشگاه در سال ۹۹موفق شده با ايجاد تسهيلات خريد لاستيک دولتي، خدمات رفاهي و درماني و خدمات خودرويي مختلف، هزينه‌هاي زندگي کاربران راننده را در مجموع تا ۱۸ميليارد تومان کاهش دهد. به گزارش روابط عمومي اسنپ، سهم تسهيلات سهميه لاستيک دولتي در اين کاهش، ۱۲ميليارد تومان، سهم تسهيلات خودرويي ۴.۵ميليارد تومان و سهم تسهيلات رفاهي و درماني ۱.۵ميليارد تومان بوده است.

در تهران بيش از ۲۰ تامين‌کننده، از توليدکنندگان صنايع مختلف، توزيع‌کنندگان و حتي فروشگاه‌هاي محلي، خدمات متنوعي را به کاربران راننده اسنپ ارائه مي‌کنند.

تسهيلات خودرويي

اسنپ با بزرگترين توليدکنندگان، بازرگاني‌ها و توزيع‌کنندگان کشور همکاري مي‌کند و توانسته اغلب نياز کاربران در زمينه‌هاي مرتبط با خودرو را تحت پوشش قرار داده و هزينه‌هاي مربوط به آن را کاهش دهد. خدمات خودرويي باشگاه رانندگان طيف متنوعي از خدمات از جمله خريد لوازم يدکي، تهيه لاستيک به نرخ دولتي، تهيه و تعويض روغن موتور، خريد باتري خودرو، تهيه بيمه شخص ثالث و بدنه خودرو، خدمات کارواش، تعميرات خودرو، شارژ گاز کولر و خدمات خودروهاي دوگانه‌سوز را دربرمي‌گيرد.

توزيع لاستيک با نرخ دولتي

يکي از مشکلات معمول تمام رانندگان کشور، خريد لاستيک مناسب براي خودرو است. از آنجا که باشگاه رانندگان اسنپ همواره در حال رصد کردن نيازهاي کاربران راننده است، با شناسايي اين مشکل براي کمک به اين کاربران راه‌حل توزيع مستمر لاستيک با نرخ دولتي را ارائه داد. آن طور که روابط عمومي اسنپ مي‌گويد، طرح توزيع لاستيک به قيمت دولتي در سراسر ايران چهار مرحله دارد. در فاز اول و دوم (مهر) توزيع ۲۰ هزار لاستيک و در فاز سوم توزيع ۲۵هزار لاستيک انجام شد. فاز چهارم اين طرح نيز با توزيع بيش از ۵۰ هزار لاستيک در هر ماه از ابتداي آذر آغاز شده است.

طرح معاينه فني برتر

در طرح معاينه فني برتر که به‌تازگي توسط باشگاه رانندگان اجرا شده، بيش از سه هزار کاربر راننده تهراني، از خدمات رايگان معاينه فني بهره‌مند شده‌اند. تشويق کاربران به دريافت معاينه فني برتر که به تنظيم موتور خودرو و در نتيجه کاهش توليد آلاينده‌ها منجر مي‌شود، يکي از طرح‌هايي بود که علاوه بر رفاه حال کاربران راننده، دغدغه‌هاي زيست‌محيطي و اجتماعي را نيز در نظر داشت.

خدمات درمانيباشگاه رانندگان اسنپ براي کاهش هزينه‌هاي درماني کاربران راننده، تسهيلات متنوعي شامل خدمات دندانپزشکي، آزمايشگاه‌ها، مشاوره و ويزيت پزشکان عمومي و متخصص و همچنين بيمه عمر و آتيه را در نظر گرفته است. بيمه سامان، بيمه ايران، کلينيک‌ها و آزمايشگاه‌هاي محلي و اسنپ دکتر از همکاران اصلي اسنپ در ارائه خدمات متنوع درماني و بهداشتي در شهر تهران هستند.

خدمات رفاهي

خدمات رفاهي باشگاه رانندگان اسنپ شامل خريدهاي روزانه، انواع تفريح‌ها مانند سينما، استخر و … براي کاربران راننده اسنپ مي‌شود. با شيوع ويروس کرونا، خدماتي مانند سينما جاي خود را به تسهيلات آنلاين مانند پلتفرم‌هاي پخش فيلم و سريال داده‌اند. فيليمو، اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت، همکاران اصلي باشگاه براي فراهم کردن خدمات رفاهي رانندگان هستند.

تسهيلات مقابله با کرونا

با آغاز شيوع ويروس کرونا در کشور، اسنپ بنا بر مسئوليت اجتماعي خود براي حفظ سلامت کاربران راننده و مسافران، اقدامات گسترده‌اي را اعم از اهداي وام‌هاي ضروري تا توزيع اقلام بهداشتي و فراهم کردن تسهيلات آنلاين براي کاربران راننده اجرا کرده که مهم‌ترين آنها عبارتند از:

  • ضدعفوني کردن خودرو کاربران راننده (اسنپ پاک): پروژه ضدعفوني کردن ناوگان اسنپ در تهران و ۵کلان شهر ديگر (اصفهان، کرج، مشهد، شيراز، قم) بلافاصله پس از شيوع گسترده بيماري در اسفند ۹۸ آغاز شد. در اين پروژه خودروي بيش از ۴۵هزار کاربر راننده تهراني به‌طور کامل ضدعفوني شد.
  • توزيع اقلام بهداشتي: اين پروژه نيز همزمان با شيوع بيماري در اسفند ۹۸ اجرايي شد. در اين پروژه بيش از ۵۱ هزار بسته بهداشتي شامل دستکش، ماسک و بروشور حاوي نکات بهداشتي بين کاربران راننده توزيع شد.
  • پويش سفر سلامت: توزيع اقلام بهداشتي بين کاربران راننده (اين پروژه در شهرهاي تهران، اصفهان، کرج، مشهد، شيراز، اهواز انجام شد) در تابستان ۹۹ و تحت عنوان پويش «سفر سلامت» ادامه يافت. در اين پويش بيش از ۲۰هزار بسته شامل اقلام بهداشتي و رفاهي از محلول ضدعفوني‌کننده، دستکش بهداشتي و ماسک پارچه‌اي گرفته تا کدهاي تخفيف خريد آنلاين غذا و اقلام سوپرمارکتي و ۵۰ هزار تومان شارژ حساب کاربري از اسنپ دکتر بين کاربران راننده تهراني توزيع شد.
  • بيمه کرونا: بيمه کرونا يکي از اقدامات جديد باشگاه رانندگان براي حفظ سلامتي کاربران راننده است. در اين طرح ماهانه بيش از دو هزار کاربر راننده فعال تحت پوشش بيمه کرونا قرار مي‌گيرند تا در صورت ابتلا، دغدغه‌اي براي هزينه‌هاي بستري و درمان خود نداشته باشند.
  • وام ويژه مبتلايان کرونا: اسنپ از اسفند ۹۸ در راستاي مسئوليت‌هاي اجتماعي خود، همکاري با وزارت بهداشت را براي شناسايي و غيرفعال کردن موقتي رانندگاني که تست کروناي آنها مثبت مي‌شود آغاز کرد. پايش مستمر سلامت رانندگان همچنان در اولويت اسنپ است و به حفظ سلامت هر دو گروه کاربران راننده و مسافر مي‌انجامد. براي حمايت از رانندگان مبتلا، طرح اعطاي وام ۵ ميليون توماني در نظر گرفته شده است. در اين طرح، کاربران مبتلا به کرونا شناسايي مي‌شوند و وام بدون کارمزد ۵ ميليون توماني براي کمک به هزينه‌هاي درماني به آنها تعلق مي‌گيرد. اين طرح همچنان در حال اجراست و تا امروز بيش از هزار کاربر راننده، وام کمک‌هزينه درمان کرونا دريافت کرده‌اند.
  • وام دو ميليون توماني: در اين طرح، وام دو ميليون توماني در اختيار کاربران راننده فعال اسنپ که ويروس کرونا، مشکلاتي را براي ادامه فعاليت آنها به وجود آورده، قرار گرفته است. تا امروز بيش از ۳هزار کاربر راننده تحت پوشش اين طرح قرار گرفته‌اند.
  • جداکننده خودرو: اين طرح از ارديبهشت ۹۹ آغاز شده و بيش از ۱۰۰هزار جداکننده خودرو با هدف کاهش انتشار ويروس بين کاربران راننده فعال کشور توزيع شده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره