برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

لنوو k12 pro و خانواده جدیدی از سری Lemon در راه است

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
لنوو k12 pro و خانواده جدیدی از سری Lemon در راه است

گجت نيوز/ کمپاني لنوو اين روزها بيش از پيش به بخش تلفن همراه توجه مي‌کند و نيم نگاهي به بيشتر کردن سهم خود از اين بازار جذاب دارد. حال خبرهايي مبني بر معرفي لنوو K12 Pro منتشر شده است.

اخيرا مجوز اسمارت‌فون جديد کمپاني لنوو از FCC (کميسيون فدرال ارتباطات) به عنوان Moto G9 Power با نام تجاري جديد صادر شده است. نام اين دستگاه به عنوان لنوو K12 Pro ثبت شده است. چند روز بعد، لنوو تصويري از تلفن هوشمند آينده (که قرار است محصولي باشد براي رقابت با مجموعه ردمي شيائومي باشد) منتشر کرد. 

همان‌طور که مي‌بينيد، لنوو روز دوشنبه با پوستري که منتشر شده است، رسما خبر از رونمايي “سري Lemon K12” مي‌دهد. اين دو دستگاه در گزارش‌هاي بالا، با يک ديگر مرتبط هستند و حداقل يکي از آن‌ها به احتمال فراوان نسخه جديدي از Moto G9 خواهد بود. اگر ساير تلفن‌هاي سري Lemon K12 به ساير نسخه‌هاي ديگر موتو جي ۹ تغيير نام دهند موضوع تعجب‌آوري خواهد بود.

لنوو قبلا از اسم “Lemon” براي تلفن‌هاي هوشمندي استفاده کرده است که داراي پردازنده‌هاي سطح پايين بودند و به احتمال فراوان اين موضوع را بار ديگر در سري لمون K12 نيز خواهيم ديد. همان‌طور که مي‌دانيد نام برند Lenovo اين روزها به عنوان يک مارک اسمارت‌فون در سراسر چين مطرح است و از نام موتورولا که مالک آن است در بازارهاي غربي استفاده مي‌شود. 

در گزارش قبلي از نام لنوو K12 Pro استفاده شده است اما هنوز اين موضوع قطعي نشده و بايد تا ۹ دسامبر منتظر اين محصول و ساير محصولات اين خانواده باشيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره