logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

گوشی بعدی هواوی با طراحی دوربین کاملا جدید عرضه خواهد شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
گوشی بعدی هواوی با طراحی دوربین کاملا جدید عرضه خواهد شد

گجت نيوز/ گوشي هواوي نوا ۸ پرو – Nova 8 Pro که قرار است در دي ماه از آن رونمايي شود، طراحي ظاهري متفاوتي از جمله در دوربين خود خواهد داشت.

شرکت غول گوشي ساز چيني در ماه قبل با معرفي گوشي نوا ۸ اس اي باري ديگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. حالا اما بر اساس توييت رسمي ارسال شده اين شرکت در حساب کاربري توييتر خود، قرار است گوشي‌هاي سري نوا ۸ و نوا ۸ پرو در تاريخ ۲۳ دسامبر يعني سوم دي ماه بصورت رسمي معرفي گردند. در پيام رسمي شرکت هواوي تصويري باکيفيت از گوشي جديد خود قرار گرفته است که به خوبي نشان از تغييرات ظاهري در اين گوشي مي‌دهد.



هرآنچه که در خصوص هواوي نوا ۸ پرو در دسترس است
انتظار مي‌رود قيمت حدودي نوا ۸ و نوا ۸ پرو به ترتيب از حدود ۴۶۰ و ۶۱۰ دلار شروع شود. تغييرات دوربين اصلي اين گوشي به وضوح قابل مشاهده است. به نظر مي‌رسد وضوح سنسور اصلي ۶۴ مگاپيکسل خواهد بود. هر دو گوشي احتمالا از شارژ سريع ۶۶ واتي بهره خواهند برد. همچنين گمانه‌زني‌ها نشان مي‌دهد که صفحه نمايش اين تلفن همراه هوشمند OLED با سرعت رفرش ريت ۱۲۰ هرتزي باشد.

دوربين جلوي اين گوشي نيز احتمالا با سنسور اصلي ۳۲ مگاپيکسلي همراه خواهد بود. در مراسم رونمايي از اين گوشي، دو محصول ديگر شرکت هواوي نيز رونمايي خواهند شد. هواوي انجوي ۲۰ اس اي و ساعت هوشمند هواوي فيت نام دو گجت ديگري است که در تاريخ ۲۳ دسامبر از آن‌ها رونمايي خواهد شد.



گزارش‌هاي ديگر نيز نشان مي‌دهد که هواوي همچنان از تراشه HiSilicon Kirin براي اين گوشي استفاده خواهد کرد. با اين حال اما هيچ‌گونه اطلاعاتي در خصوص تراشه‌ي اين گوشي بصورت رسمي وجود ندارد و بايد منتظر بود تا اين شرکت چيني در معرفي اين گوشي اطلاعات را در دست کاربر بگذارد. اما آنچه که حدس زده مي‌شود، اين است که به احتمال زياد شاهد استفاده از Kirin 9000 نخواهيم بود.

براي اينکه بدانيم گوشي هواوي نوا ۸ پرو چه دقيقا از چه مشخصاتي بهره مي‌برد، بايد منتظر بمانيم تا اخبار ديگري بيرون بيايد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره