logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

تصاویر رندر گلکسی A72 منتشر شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
تصاویر رندر گلکسی A72 منتشر شد

مجله ديجي کالا/ ساعاتي قبل يکي از افشاگران مشهور حوزه‌ي گوشي‌هاي هوشمند، تصاوير رندر گلکسي A72 را منتشر کرد که جزئيات طراحي آن را نشان مي‌دهد. در ابتدا گفته مي‌شد اين گوشي از دوربين پنج‌گانه بهره مي‌برد ولي با توجه اين تصاوير رندر، با دوربين چهارگانه مواجه خواهيم شد که دوربين چهارم يک سنسور تشخيص عمق هم‌سطح با ماژول دوربين محسوب مي‌شود.

بر روي اين ماژول دوربين مستطيل شکل يک شيشه‌ي محافظ تعبيه شده و گفته مي‌شود پنل پشتي اين گوشي مبتني بر ترکيب شيشه و پلاستيک است و در اطراف بدنه هم فريم فلزي قرار گرفته است. ظاهرا گلکسي A72 از دوربين اولترا وايد ۱۲ مگاپيکسلي و دوربين ماکرو و سنسور تشخيص عمق ۵ مگاپيکسلي بهره مي‌برد. در رابطه با دوربين اصلي هم هنوز اطلاعات موثقي فاش نشده است اما مي‌توانيم انتظار حداقل رزولوشن ۶۴ مگاپيکسل را داشته باشيم.

گلکسي A72 مجهز به نمايشگر ۶.۷ اينچي است و دوربين سلفي هم در يک حفره در ميان بخش فوقاني نمايشگر تعبيه شده است. اندازه‌ي اين گوشي ۱۶۵ در ۷۷.۴ ميلي‌متر است و ضخامت آن با حساب کردن برآمدگي دوربين به ۹.۹ ميلي‌متر مي‌رسد و اگر اين برآمدگي را در نظر نگيريم، با ضخامت ۸.۱ ميلي‌متري روبرو هستيم. حسگر اثر انگشت هم زير نمايشگر تعبيه شده و همچنين بايد به وجود جک هدفون هم اشاره کنيم.

هنوز معلوم نيست گلکسي A72 در چه تاريخي معرفي مي‌شود ولي روي هم رفته به نظر مي‌رسد با گوشي ميان‌رده‌ي جذابي سروکار خواهيم داشت.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره