logo

رنگ جدید سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 معرفی می‌شود

منبع
ترنجي
بروزرسانی
رنگ جدید سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 معرفی می‌شود

ترنجي/اواخر ماه جاري رويداد Unpacked جديدي اتفاق مي افتد، به اين معني که بسياري از محصولات جديد در آن معرفي مي شوند. گفته مي شود که يکي از آن ها ساعت هوشمند خواهد بود، اما يک ساعت هوشمند جديد نيست، بلکه يک رنگ جديد براي يک ساعت هوشمند است. در حقيقت رنگ جديد سامسونگ گلکسي واچ اکتيو ۲ با رنگ خاص گلکسي S21 مشترک است.

ما در اينجا در مورد Galaxy Watch Active 2 محبوب صحبت مي کنيم. Evan Blass رندري از گلکسي واچ اکتيو ۲ را که داراي يک رنگ رزگلد و با يک بند بنفش تکميل شده است، به اشتراک گذاشته است.

اين طراحي دو رنگ آشنا به نظر مي رسد، و اين به اين دليل است که ما قبلا رندرهاي گلکسي S21 را با ترکيب رنگي مشابه ديده ايم. رنگ بنفش با سايه هاي رزگلد در اطراف قاب دوربين عقب و فريم دستگاه به چشم مي خورد. جدا از رنگ جديد، ظاهراً Galaxy Watch Active2 هيچ تغييري در داخل ايجاد نمي کند.

اگر تاريخي که روي صفحه ساعت هوشمند نشان داده شده در رندر موجود است، نشانه اي باشد؛ ساعت رزگلد گلکسي واچ اکتيو ۲ در تاريخ ۲۵ دي ۹۹ يعني همان روزي که خانواده گلکسي S21 معرفي خواهند شد، رونمايي مي شود.

براي يادآوري، Galaxy Watch Active2 در حال حاضر در رنگ هاي سياه ، طلايي و نقره اي از جنس فولاد ضد زنگ و آلومينيوم و چند رنگ بند براي انتخاب موجود است. در بخش  مشخصات، اين ساعت سامسونگ داراي يک صفحه نمايش گرد با يک حاشيه سياه حساس به لمس است که براي کنترل عناصر رابط کاربري در اطراف محيط کار مي کند. اين مي تواند هفت نوع تمرين را که شامل شنا و قايقراني است به طور خودکار تشخيص دهد و داراي مقاومت در برابر آب IP68 و 5ATM است.

در قسمت جلو ، شما يک صفحه نمايش 1.4 اينچي Super AMOLED با رزولوشن (360 در 360 پيکسل) که با Corning Gorilla Glass DX plus پشتيباني مي شود را دريافت مي کنيد. پردازنده داخلي Exynos 9110 در قلب آن قرار دارد، در حالي که آب آن را باتري 340 ميلي آمپري تأمين مي کنيد. Galaxy Watch Active2 از Tizen Based Wearable OS v4 استفاده مي کند.

Galaxy Watch Active 2 از زمان آغاز به کار خود پيشرفت کرده است

به تازگي، سامسونگ ويژگي هاي بيشتري مانند تجزيه و تحليل دويدن (براي ارائه جزئياتي مانند عدم تقارن ، نظم ، سختي ، نوسان عمودي ، زمان تماس با زمين و غيره) به دستگاه اضافه کرده است. همچنين تشخيص سقوط با يک ويژگي اعلان SOS ، نظارت بر فشار خون ، پاسخ هوشمند ، اندازه گيري حداکثر VO2 ، امکان پاسخگويي با برچسب هاي شکلک Bitmoji و AR ، کنترل پخش موسيقي و ضبط اسکرول که به طور خودکار عکس صفحه را به تلفن هوشمند متصل به آن،ارايه مي کند.

نظر شما درباره رنگ جديد ساعت قديمي سامسونگ چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم