برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فروش آیفون 12 مینی مطابق انتظارها نبود

منبع
سخت افزار
بروزرسانی
فروش آیفون 12 مینی مطابق انتظارها نبود

سخت افزار/ طي سال‌هاي اخير هر روز شاهد بزرگتر شدن سايز و ابعاد گوشي‌هاي هوشمند بوديم و از اين بابت نيز افرادي که دستان کوچکي دارند مشکلات زيادي براي استفاده از اين دستگاه‌ها داشتند. اما اپل با ابتکار عمل خود امسال دوباره ابعاد 5.4 اينچي را به دستگاه‌هاي خود برگرداند و شاهد حضور آيفون 12 ميني در ليست محصولات سري دوازدهم گوشي‌هاي اپل بوديم. اما متاسفانه فروش کم آيفون 12 ميني تمام برنامه ريزي و پيشبيني‌هاي اپل در زمينه فروش بالاي اين دستگاه را بهم زد.

به غير از ابعاد مناسب اين دستگاه، قيمت مناسب آن نيز يکي از ملاک‌هاي بالايي براي خريد اين دستگاه بود و بسياري از بررسي کنندگان حرفه‌اي سخت افزار و بخش موبايل نيز به آن اشاره داشتند. اما برخلاف تمام تصورات بر اساس گزارش تازه منتشر شده فروش کم آيفون 12 ميني ضربه کوچکي به خط فروش اپل وارد کرده است.

فروش کم آيفون 12 ميني: تنها 6 درصد!

اطلاعات منتشر شده نشان از فروش 76 درصدي سري آيفون 12 در ماه اکتبر و نوامبر سال 2020 تنها در کشور آمريکا داشته که تنها 6 درصد از آن متعلق به آيفون 12 ميني بوده است. اما با اين وجود باز هم بايد ديد تا چند ماه آينده وضعيت فروش اين نسخه به چه صورت ادامه خواهد داشت. آيفون 12 ميني از بهترين پردازنده توليد شده توسط اپل براي گوشي‌هاي هوشمند خود با نام A14 Bionic استفاده مي‌کند.

همچنين دوربين اصلي اين دستگاه همان دوربين در نظر گرفته شده براي آيفون 12 مي‌باشد و تغييري در آن ايجاد نشده است. اما متاسفانه يکي از نقاط ضعف اين دستگاه، باتري بسيار ضعيف آن است که با وجود عملکرد مناسب خود براي ارائه عمر باتري بالاي 4 ساعت اما باز هم اين نگراني را براي کاربران و خريداران خود ايجاد مي‌کند.

به غير از اين مورد در صورتي که قصد هزينه 700 دلاري براي خريد يک گوشي پرچمدار از سمت کمپاني اپل داريد، آيفون 12 ميني يک پيشنهاد بسيار مناسب براي شما مي‌باشد. تمام مشخصات اين دستگاه يکسان با آيفون 12 مي‌باشد

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره