logo

لپ تاپ گیمینگ جدید لنوو معرفی شدند

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ به تازگي لپ تاپ گيمينگ جديد لنوو معرفي شده که داراي يک صفحه نمايش با ابعاد ۱۶:۱۰ است و مي‌توانيد از آن در زمان‌هاي عادي (غير از اجراي بازي)، استفاده کنيد.

لنوو هنوز در نمايشگاه CES امسال لپ تاپ جديدي را عرضه نکرده است. اما با توجه به اطلاعات منتشر شده، اين شرکت در لپ تاپ جديد خود توجه زيادي به گيمر‌ها کرده است. لپ تاپ‌هاي جديد گيمينگ لنوو از سري Legion معرفي شدند و اين دستگاه‌هاي جديد که نسخه به روزرساني شده از نسل قبل هستند، از جديد‌ترين سخت ‌افزار‌ها استفاده مي‌کنند و داراي يک صفحه نمايش با ابعاد ۱۶:۱۰ است. لپ تاپ‌هاي جديد با نام‌هاي Legion 7 ،Legion 5 pro، Legion 5 و Legion 7 slim معرفي شدند که تمام اين دستگاه‌ها از پردازنده جديد AMD يعني Ryzen 5000 و پردازنده گرافيکي انويديا RTV 30 براي ارائه گيم‌پلي سريع‌تر استفاده مي‌کنند.

به جز قسمت سخت افزار، تغييراتي در بخش طراحي نيز صورت گرفته است و اکنون لپ تاپ‌هاي Legion 5 pro و Legion 7 از يک صفحه نمايش بلندتري نسبت به نسل قبل استفاده مي‌کنند. اين صفحه نمايش ۱۶ اينچي باعث شده است که هم در گيمينگ و هم در قسمت وب (جستجو در اينترنت) ديد بهتري داشته باشيد. دو لپ تاپ Legion 5 و Legion 7 slim از صفحه نمايش‌ ۱۶:۱۰ استفاده نمي‌کنند، بلکه داراي يک صفحه نمايش ۱۰۸۰p با نرخ تازه سازي ۱۶۵ هرتز هستند. لپ تاپ Legion 7 slim باريک‌ترين و سبک‌ترين لپ تاپ ساخته شده از سري Legion است.

با توجه به قدرت اين لپ تاپ‌ها از سيستم خنک کننده قوي‌تري نسبت به نسل قبل استفاده شده و در لپ تاپ گيمينگ جديد لنوو که بسيار سبک بوده (Legion 7 slim) از خنک کننده فلز مايع استفاده شده است. دوربين وب کم Legion 5 pro برخلاف مدل قبلي (۵P)، در بالاي صفحه قرار گرفته است.

براي خريد هر يک از اين لپ تاپ‌ها بايد مدتي صبر کنيد، مدل‌هاي Legion 5 pro و Legion 5 در ماه مارس (اسفند) با قيمت‌هاي ۷۷۰ و ۱۰۰۰ دلار وارد بازار مي‌شوند. لپ تاپ Legion 7 slim با قيمتي نامعلوم در ماه اسفند عرضه خواهد شد و مدل Legion 7 با قيمت ۱۶۷۰ دلار وارد بازار خواهد شد. همچنين اطلاعاتي از لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 در دسترس است که با قيمت ۶۷۰ دلار، در ماه ژوئن (خرداد) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

علاوه بر لپ تاپ گيمينگ جديد لنوو، يک هدست گيمينگ بي‌سيم Legion H600 نيز معرفي شده که داراي تاخير بسيار کم ۳۵ ميلي متري بوده و قيمت آن ۱۰۰ دلار است. مي‌توانيد اين هدست را با قرار دادن روي Legion S600 Gaming Station به صورت بي‌سيم شارژ کنيد، دو مدل ديگر از اين هدست با نام‌هاي H200 و S600 معرفي شده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم