برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز پرو سامسونگ معرفی شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ سامسونگ از ايرباد بي سيم گلکسي بادز پرو – Samsung Galaxy Buds Pro با امکاناتي نظير سوئيچ خودکار، حذف نويز فعال و شارژدهي بالا رونمايي کرد.

سامسونگ چند ساليست که به توليد و عرضه ايربادهاي بي‌سيم مي‌پردازد. آن‌ها گلکسي بادز، گلکسي بادز پلاس و ايرباد لوبيايي گلکسي بادز لايو را در بازار دارند. و اکنون جديدترين ايرباد اين کمپاني با نام گلکسي بادز پرو در کنار گوشي‌هاي خانواده گلکسي S21 معرفي شد.

ايرباد جديد گلکسي بادز با تغييراتي بزرگ دنباله رو راه گلکسي بادز و بادز پلاس است و اکنون بالاترين استانداردهاي مقاومت در برابر نفوذ آب را با IPX7 کسب کرده است. اکنون شما مي‌توانيد با طراحي خاصي که اين ديوايس دارد و البته مقاومتي که در برابر آب دارد، مي‌توانيد همراه آن به انجام تمرينات ورزشي سنگين در آب و خشکي بپردازيد.

سامسونگ گلکسي بادز پرو
هرچقدر هم که طراحي جذاب باشد، کيفيت صدا براي کاربران مهم‌تر است. به همين خاطر است که در داخل گوشي‌هاي ايرباد بي سيم Galaxy Buds Pro يک ووفر ۱۱ ميلي‌متري خيلي بزرگ به همراه يک توييتر ۶.۵ ميلي‌متري تعبيه شده است تا صدايي با کيفيت استوديويي را به گوش شما برساند. مهم نيست شما طرفدار چه سبک موسيقي باشيد، اين اسپيکرها مي‌توانند هر نوع آهنگ و صدا را به بهترين شکل ممکن پخش کنند. در کيفيت مکالمه نيز صداهاي ناخواسته اطراف شما به خوبي حذف خواهند شد تا صداي شما با بالاترين کيفيت ممکن شنيده شود. اين کيفيت بالاي مکالمات به لطف قرارگيري ۳ ميکروفون داخلي و خارجي و يک شتاب‌سنج مخصوص که قادر به شناسايي حرکت فک شما است انجام مي‌شود. اين ايربادها حتي قادر به تشخيص صداي باد هستند تا حتي در شرايط طوفاني هم بدون صداي خش خش بتوانيد به مکالمه خود ادامه دهيد.


و اما يکي از ويژه‌ترين امکانات اين ايرباد، حذف نويز فعال است. شما با ايرباد جديد سامسونگ مي‌توانيد انتخاب کنيد که چه مقدار از صداي نويز بيرون گرفته شود. اگر در محيط‌هاي خارجي از آن استفاده کنيد، اين صدا تا ۹۹ درصد قابل مسدود کردن است. شما همچنين مي‌توانيد روي محيط اطراف خود نيز احاطه داشته باشيد. اگر هنگام رد شدن از خيابان نياز داريد که صداي اطراف خود را بشنويد، مي‌توانيد تنظيم کنيد که صداي اطراف تا ۴ سطح مختلف شنيده شود. شما مي‌توانيد همزمان از دو حالت شنيداري نيز استفاده کنيد. گلکسي بادز Pro به شما اجازه مي‌دهد همزمان که در حال گوش دادن به موسيقي خود هستيد، ايرباد با تشخيص صداي حرف زدن شما، خيلي هوشمندانه قابليت حذف نويز را قطع مي‌کند و صداي موسيقي را هم کم مي‌کند تا بتوانيد صداي طرف مقابل صحبت خود را هم بشنويد.



Galaxy Buds Pro به شما اجازه سوئيچ راحت بين دستگاه‌هاي گلکسي متصل را مي‌دهد. فرض کنيد که با تبلت گلکسي خود در حال ديدن يک فيلم هستيد و ناگهان گوشي شما به زنگ مي‌خورد. ايرباد جديد سامسونگ با تشخيص اين موضوع، به صورت خودکار به گوشي شما متصل مي‌شود تا بتوانيد مکالمه را بدون درآوردن گوشي‌ها از داخل گوش انجام دهيد. اين از ديگر ويژگي‌هاي اين ايرباد مدرن مي‌توان به پشتيباني از صداهاي ۳۶۰ درجه‌اي و عرضه به همراه يک کيس شارژ اشاره کرد. اين کيس شارژ ظرفيت باتري ۴۷۲ ميلي‌آمپر ساعتي دارد‌، در حالي که باتري هر گوشي ۶۰ ميلي‌امپر ساعتي است. بدون کيس شارژ هر گوشي مي‌تواند تا ۶ ساعت کار کند، در حالي که به لطف کيس شارژ بي‌سيم اين زمان به ۲۲ ساعت افزايش پيدا مي‌کند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم