برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قیمت مادربردهای Z590 ایسوس و MSI مشخص شد

منبع
سخت افزار
بروزرسانی

سخت افزار/ قيمت مادربردهاي Z590 ايسوس و MSI مشخص شده که نشان مي‌دهد ما شاهد هزينه‌اي تا 1500 يورو براي نسل جديد بُردهاي اينتل هستيم. MSI قيمت لاين آپ Z590 خود را در طي استريم MSI Insider رونمايي کرد. اين کمپاني دوازده مادربرد Z590 در بازه قيمتي 185 يورو تا 999 يورو عرضه مي‌کند.

سري پرچمدار MEG نيز در رويدادي جدا با نام Tech for the Future به نمايش گذاشته شد. Z590 MEG GODLIKE از نظر طراحي تغييرات بزرگي را نسبت به مدل نسل قبلي تجربه کرده. هر چند هنوز شاهد واتر بلاک به مانند ديگر مادربردهاي پرميوم نيستيم اما قابليت‌هايي براي اين بُرد در نظر گرفته شده که در مادربردهاي ديگر يافت نمي‌شود. به علاوه MSI از سري MEG ACE و MEG UNIFY نيز رونمايي کرد. هر دو سري طراحي رنگي بسيار تاريکي را به همراه دارند اما در حال حاضر ما شاهد رندرها هستيم و نمي‌توانيم به شکل دقيق درباره رنگ آنها اظهار نظر کنيم.



قيمت مادربردهاي Z590 ايسوس و MSI
ايسوس نيز لاين آپ Intel 500 خود را رونمايي کرده که شامل سري ROG Maximus و ROG Strix مي‌باشد. مدل پرچمدار يعني ROG MAXIMUS XIII EXTREME GLACIAL از مونو بلاک طراحي شده توسط EK استفاده مي‌کند و قيمتي 1516 يورويي خواهد داشت. ارزان‌ترين مادربرد Z590 ايسوس با قيمت 189 يورو عرضه مي‌شود که PRIME Z590M-PLUS نام دارد. ايسوس اعلام کرده که مادربردهاي جديد خود را در فصل اول 2021 به بازار عرضه خواهد کرد تا به موقع براي پردازنده‌هاي Rocket Lake آماده باشند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره