برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی مشابه PUBG در دست ساخت است

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی مشابه PUBG در دست ساخت است

زومجي/ مديرعامل شرکت Krafton در اظهارات جديد خود، جزئيات برنامه‌هاي جديدي که در دنياي PUBG جريان دارد را تشريح کرده است.
   
به‌نظر مي‌رسد که Player Unknown’s Battlegrounds قرار است دنياي اختصاصي خود را شکل دهد. بازي بتل رويال و فوق‌العاده محبوب شرکت کرافتون داستان‌ها و دنياي اختصاصي خود را داشته و اينطور به‌نظر مي‌رسد که توسعه‌دهندگان اين بازي به‌دنبال گسترش اين جهان هستند. کيم چانگ هان، مديرعامل شرکت کرافتون در مصاحبه اخير خود با نشريه بلومبرگ برنامه‌هاي اين شرکت «براي عرضه يک بازي مرتبط با دنياي پابجي در سال آينده» را تأييد مي‌کند. ظاهراً اين بازي براي پي سي و کنسول‌هاي بازي در دست ساخت است.

مقاله‌ي جديد بلومبرگ به‌طور ويژه حول محور پيشرفت‌هاي شرکت کرافتون و برنامه‌هاي جديد آن‌ها در آينده متمرکز شده است. براساس گفته‌هاي کيم، سهام فروخته شده‌ي اين شرکت به‌لطف موفقيت‌هاي مستمر بازي PUBG مي‌تواند ميلياردها دلار افزايش يابد. شرکت کرافتون جمعاً چهار استوديوي بازي‌سازي را مديريت مي‌کند که PUBG مهم‌ترين دارايي آن‌ها محسوب مي‌شود. اين بازي در فاصله ژانويه تا سپتامبر سال گذشته ۱.۱ ميليارد دلار را براي شرکت سودآوري داشته است. البته کرافتون به ادامه‌ي موفقيت‌هاي اين بازي قانع نبوده و به‌دنبال گسترش حوزه‌ي فعاليت‌هاي اين آي پي است.

همان‌طور که احتمالاً در جريان هستيد، يک بازي ديگر نيز در دنياي PUBG در دست ساخت است که البته در نگاه اول نمي‌توان اين موضوع را تشخيص داد. بازي The Callisto Protocol يک اثر ترسناک از سازندگان قسمت اول مجموعه Dead Space است که با دنياي PUBG در ارتباط خواهد بود. هنوز مشخص نيست که اين دو بازي در چه سطحي با هم تداخل خواهد داشت. به‌ويژه با در نظر داشتن اينکه اين بازي ترسناک در ۳۰۰ سال آينده جريان دارد.

اين موارد به وضوح نشان مي‌دهند گه شرکت کرافتون تا چه ميزان تمايل به گسترش دنياي پابجي در زمينه‌هاي مختلف دارد. بازي The Callisto Protocol در زمان نامشخصي از سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

البته به‌نظر مي‌رسد عنوان جديدي که کرافتون براي عرضه در سال آينده روي آن کار مي‌کند بيشتر مورد توجه اين شرکت قرار داشته باشد. کيم از اين بازي را با عنوان «مربوط‌به بازي PUBG» توصيف مي‌کند، يعني اينکه ممکن است اين بازي رويکرد مشابهي را با بازي بتل رويال اين شرکت داشته باشد. البته فعلاً نمي‌توان گفت که اين بازي مي‌تواند دنباله‌اي براي PUBG باشد يا خير. تا زمان مشخص شدن اين موضوع، کرافتون به پشتيباني از پابجي ادامه خواهد داد.

اين بازي هم‌اکنون در فصل ۱۰ قرار داشته و در فصل جديد آن يک نقشه جديد شهري و فشرده به همراه دشمناني که توسط هوش مصنوعي بازي کنترل مي‌شوند به بازي اضافه شده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره