نماد آخرین خبر

محبوبیت بیشتر ایکس‌ باکس در آمریکا نسبت به پلی‌ استیشن

منبع
گيم فا
بروزرسانی
محبوبیت بیشتر ایکس‌ باکس در آمریکا نسبت به پلی‌ استیشن

گيم فا/ براساس تحقيقات اخير وب‌سايت GamingSmart، مشخص شده است که علي رغم در اختيار داشتن بخش زيادي از سهم بازار کنسول‌ها توسط پلي‌استيشن، ايکس‌باکس در آمريکا از محبوبيت بيشتري برخوردار است.

طبق گزارش GamingSmart، پلي‌استيشن ۵ هم‌اکنون ۶۵ درصد از سهم بازار کنسول‌ها را در اختيار دارد. اين در حالي است که سهم کنسول‌هاي ايکس‌باکس سري ايکس و سري اس کمي کم‌تر از ۳۵ درصد اعلام شده است. اگرچه در قدرت بالاي برند به شدت محبوب پلي‌استيشن هيچ شکي نيست، اما جالب است بدانيد که در مقايسه با سهم ۴۹/۸ درصدي پلي‌استيشن از بازار آمريکا، ايکس‌باکس با در اختيار داشتن ۵۰/۱۸ درصد از سهم اين بازار، کنسول محبوب‌تري از نظر بازي‌بازان آمريکا محسوب مي‌شود.

همچنين لازم به ذکر است که برند ايکس‌باکس پس از انتشار کنسول‌هاي ايکس‌باکس سري ايکس و سري اس بسيار بهتر از قبل عمل کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، در سال ۲۰۱۸، کنسول ايکس‌باکس وان کم‌تر از ۳۰ درصد سهم جهاني بازار کنسول‌ها را در اختيار داشت. حالا به لطف عرضه‌ي کنسول‌هاي جديد، برند ايکس‌باکس بهترين عملکرد خود را نشان داده و در حال گسترش است.

با توجه به عملکرد اخير مايکروسافت در زمنيه‌ي خريد استوديو‌هاي بازي سازي مانند زني‌مکس مديا (ZeniMax Media)، قطعاً آينده‌ي درخشان و هيجان انگيزي در انتظار ايکس‌باکس و طرفداران آن است. با اين که ايکس‌باکس در آمريکا محبوب‌تر از پلي‌استيشن است، اما بايد ديد که آيا مايکروسافت مي‌تواند براي کسب سهام بازار کشور‌هاي ديگر نيز خود را به پلي‌استيشن برساند يا خير.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر