برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اطلاعات جدیدی از بازی Sherlock Holmes: Chapter One منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
اطلاعات جدیدی از بازی Sherlock Holmes: Chapter One منتشر شد

گيم فا/ سازندگان عنوان Sherlock Holmes: Chapter One در استوديوي فراگ‌‌ورز (Frogwares) اخيراً اطلاعاتي جديدي از اين بازي را به اشتراک گذاشته‌اند.

آقاي سرگي اوگانسيان (Sergei Oganesyan)، مدير ارتباطات استوديوي فراگ‌ورز، در خصوص ساختار و مدت‌زمان گيم‌پلي بازي Sherlock Holmes: Chapter One گفت:

مي‌توانم به شما بگويم که ۵ ماموريت اصلي در اين بازي وجود دارد و همه آنها از طريق يک داستان پيوسته به هم متصل مي‌شوند. ما همچنين بيش از ۳۰ فعاليت جانبي در بازي داريم و برخي از آن‌ها در واقع به وسعت ماموريت‌هاي اصلي هستند. به پايان رساندن داستان اصلي بازي Sherlock Holmes: Chapter One بين ۱۲ الي ۱۵ ساعت به طول مي‌انجامد. همچنين در صورتي که بخواهيد همه‌ي فعاليت‌هاي اصلي و جانبي را انجام دهيد، اين مقدار به ۴۰ الي ۵۰ ساعت مي‌رسد.

همه‌ي ماموريت‌هاي اصلي و چالش‌هاي فرعي در Sherlock Holmes: Chapter One نتايج متفاوتي را بر اساس انتخاب‌هاي شما و سيستم اخلاقي درپي خواهد داشت. همچنين اين بازي چند پايان متفاوت را ارائه مي‌دهد.

همانند بازي Sherlock Holmes Crimes and Punishments، در اين نسخه نيز شما مي‌توانيد يک فرد را به طور اشتباهي متهم کنيد. در هر ماموريت اصلي، چند مظنون مختلف خواهيد داشت و معمولاً شما مي‌توانيد هر يک از آن‌ها را به عنوان مجرم تعيين کنيد. البته بستگي به اين دارد که چه تعداد از سرنخ‌ها را پيدا کرده‌ايد و چگونه متن‌ها را تفسير کرده و آن‌ها را با هم تفکيک خواهيد کرد. بنابراين ممکن است در تحقيقات خود به نتيجه نرسيد، اما داستان بدون در نظر گرفتن اين امر ادامه خواهد يافت.
اوگانسيان در ادامه افزود که تغيير ظاهر و مبدل کردن، بخش بزرگي از اين بازي خواهد بود.

استفاده از لباس مبدل و تغيير ظاهر بخش بزرگي از Sherlock Holmes: Chapter One خواهد بود. در زمان تجربه‌ي بازي، شما مي‌توانيد لباس‌هاي جديدي را پيدا کرده و يا خريداري کنيد. اين امر موجب مي‌شود تا اعتماد گروه‌هاي مختلف اجتماعي را جلب کرده، به مناطق بسته دسترسي پيدا کنيد و يا به راحتي ظاهر شرلوک را به سليقه‌ي خود شخصي‌سازي نماييد. مي‌توانيد لباس‌هاي جديد، کلاه، عينک را بدست آورده و ظاهر صورت و ريش خود را تغيير دهيد. حتي در صورت نياز به ارائه‌ي ظاهر پير، مي‌توانيد کبودي و چين و چروک ايجاد کنيد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره