logo

رویداد جدید بازی Fallout 76 آغاز شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
رویداد جدید بازی Fallout 76 آغاز شد

گيم فا/ شرکت بتسدا (Bethesda) همان‌طور که در گذشته اعلام کرده بود، امروز رويداد جديد مربوط به بازي Fallout 76 را در دسترس قرار داد که بي‌شک خبر خوبي براي هواداران خواهد بود. همچنين جزئياتي هم در خصوص اين رويداد اعلام شده است.

بسياري از بازي‌بازان با سري Fallout آشنايي داشته و نسخه‌هاي آن را بر روي پلتفرم‌هاي مختلف تجربه کرده‌اند. يکي از جذاب‌ترين نسخه‌ها Fallout 76 نام دارد که ابتدا در سال ۲۰۱۸ ميلادي بر روي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴ و ايکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت و استقبال خوبي هم از آن به عمل آمد. ماموريت‌ها و تجهيزات فراواني در اين نسخه به چشم مي‌خورد که رضايت افراد را در بر داشته است. البته پشتيباني سازندگان همچنان از اين نسخه ادامه دارد و آن‌ها براي آينده نيز برنامه‌هايي در سر دارند. چندي پيش هم اطلاعاتي از به‌روزرساني جديد اين بازي عرضه شد.

گفتني است که شرکت بتسدا به صورت هم‌زمان وظيفه‌ ساخت و نشر آن را به عهده داشته است.

تازه‌ترين رويداد بازي Fallout 76 با نام Caps-o’-Plenty از امروز آغاز شده است و به مدت دو روز هم ادامه خواهد داشت. بازي‌بازان به وسيله‌ي اين رويداد قادر هستند تا ماموريت‌هاي ديگري را تجربه کرده و لذت ببرند. در صورتي که در اين مراحل موفق شويد، امتيازات بي‌شماري نصيبتان خواهد شد و ضمنا مي‌توانيد سطحتان را بالاتر ببريد. پس اگر از دوستداران بازي Fallout 76 هستيد، اين رويداد را به هيچ وجه از دست ندهيد.

يکي ازاعضاي تيم سازنده در اين زمينه گفته است: «براي پايان اين هفته برنامه‌هاي خود را پياده کرده‌ايم تا بازي‌بازان بتوانند لحظات خوشي را به ارمغان بياورند. اکنون آن‌ها قادر هستند تا امتيازات مورد نيازشان را با سرعت بيشتري دريافت کنند و در مناطق جديد به ماجراجويي بپردازند. اميدوار هستيم که از Caps-o’-Plenty لذت ببريد.»

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره