برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آنر با تولیدکنندگان تجهیزات آمریکایی همکاری می‌کند

منبع
مهر
بروزرسانی
آنر با تولیدکنندگان تجهیزات آمریکایی همکاری می‌کند

مهر/ شرکت چيني آنر که قبلا زيرمجموعه هواوي بود اکنون با توليد کنندگان تجهيزات و نيمه رساناي آمريکايي از جمله اينتل و کوالکام قرارداد امضا کرده است.
به گزارش اسپوتنيک، شرکت چيني «آنر» با چند توليد کننده نيمه رسانا و تهيه کنندگان تجهيزات موبايل قرارداد امضا کرده است.

اين توليد کننده موبايل بخشي از هواوي بود که به دليل تحريم‌هاي آمريکا فروخته شد و اکنون مستقل از شرکت مادر خود فعاليت مي‌کند.

شرکت‌هاي آمريکايي از جمله کوالکام، اينتل و ميکرون از تأمين کنندگان تجهيزات آنر هستند. ژائو مينگ مدير ارشد اجرايي آنر در مصاحبه‌اي گفت: تقريباً تمام شرکاي زنجيره ذخاير ما از جمله کوالکام، اينتل، AMD و ميکرون ارسال محموله براي ما را از سر گرفته‌اند و قراردادهايي امضا کرده‌اند. هم اکنون آنها هيچ محدوديتي براي تأمين ذخاير تجهيزات ما ندارند.


به گفته ژائو، آنر محصولات خود را در سراسر روسيه توزيع مي‌کند و حضور خود در بازارهاي بين المللي را گسترش مي‌دهد. او در اين باره مي‌گويد: سيستم بازاريابي بين المللي و ارزيابي آنر از هم اکنون با شرکت جديد يکپارچه شده است.

اين اخبار در حالي منتشر مي‌شود که اين شرکت چيني با مايکروسافت قراردادي امضا کرده تا از ويندوز ۱۰ در لپ تاپ‌هاي «آنر مجيک بوک» استفاده کند.

آمريکا در ۲۰۱۹ ميلادي هواوي را در فهرست سياه وزارت بازرگاني قرار داد و به اين ترتيب اين شرکت اجازه استفاده از تجهيزات وفناور ي هاي آمريکايي را نداشت. در پي اين روند کسب وکار توليد موبايل در هواوي با چالش روبرو شد. در نهايت اين شرکت چيني در ۳۰ نوامبر برند آنر را به قيمت ۱۵.۲ ميليارد دلار به يک کنسرسيوم فروخت.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره