برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

Gotham Knights از پایه برای بازی کردن آنلاین ساخته شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ استوديوي بازي‌سازي برادران وارنر، سازنده‌ي بازي شواليه‌هاي گاتهام، به تازگي گفته است که آن‌ها براي همکاري بهتر بين بازيکنان، محيط‌هاي بزرگتري براي بازي بتمن جديد طراحي کرده‌اند. گفته شده که تمام بخش‌هاي بازي شواليه‌هاي گاتهام (Gotham Knights) با توجه به بخش چند نفره بازي طراحي شده‌اند.

بازي بتمن: شواليه‌هاي گاتهام، به عنوان يکي از مورد انتظارترين بازي‌هاي سال ۲۰۲۱، بار سنگيني را در پيگيري رويکرد بازي‌هاي پيشين بتمن به دوش مي‌کشد. به گفته‌ي يکي از اعضاي استوديوي بازي‌سازي برادران وارنر، سري بازي‌هاي بتمن: آرکام تنها روي شخصيت بتمن تمرکز داشتند، اما آن‌ها مي‌خواهند در شواليه‌هاي گاتهام با شخصيت پردازي متفاوت و مکانيک‌هاي چندنفره محور، بازيکن را به عنوان ناجي شهر در غياب بتمن در گاتهام قرار دهند.

«فلر مارتي»، تهيه‌کننده اجرايي استوديوي بازي‌سازي برادران وارنر، در مصاحبه با مجله گيمزرادار در اين باره گفته است: «ما به کل مکانيک مبارزه در بازي را تغيير داده‌ايم تا سيستم همکاري بهتري به‌وجود آيد. بعضي از مکانيک‌ها تا حدودي براي کساني که از سري بتمن: آرکام لذت بردند آشناست؛ اما مبارزات از جهات مختلف نسبت به قبل تفاوت‌هايي پيدا کرده‌اند».

«پاتريک ردينگ»، کارگردان بازي، اضافه کرده است که با بررسي گيم‌پلي ساخته‌ي جديدشان، به اين نتيجه رسيدند که آن‌ها نياز به طراحي مجدد محيط شهر گاتهام دارند تا درگيري‌هاي گروهي با دشمنان در محيط‌هاي بزرگتري انجام شود. او گفته است: «گاتهام شهر کوچه‌ها و سقف‌هاست؛ پس گيم‌پلي بايد با محيط بازي همخواني داشته باشد؛ اما اين شهري نيست که از سري بتمن: آرکام به ياد داريد.»

بازيکنان با پيشرفت در داستان بازي، قادر خواهند بود مهارت‌ها و توانايي‌هاي خود را براي مبارزه افزايش دهند. اين پيشرفت بين چهار شخصيت اصلي بازي يعني بت‌گرل، نايت‌وينگ، ردهود و رابين به اشتراک گذاشته مي‌شود و بازيکنان مي‌توانند با بازگشت به برج ساعت بلفري، که پايگاه عملياتي خانواده خفاش است، شخصيت خود را عوض کنند.

لباس و تجهيزات جديد نيز مي‌تواند در پايگاه عملياتي شواليه‌هاي گاتهام باز شود و به شما اين امکان را مي‌دهد که سبک بازي خود را بين قهرمانان بهبود ببخشيد. دشمنان نيز بر اساس ميزان سطح مهارت شما ارتقا مي‌يابند، که به سبب آن شما مي‌توانيد زمان بيشتري را به آزمايش شخصيت‌هاي مختلف و سبک‌هاي بازي بپردازيد و همچنين منجر مي‌شود زمان کمتري صرف کسب امتياز کنيد. با وجود شخصيت‌ها و انتخاب‌هاي متعدد، اين بازي به يک اثر نقش‌آفريني تبديل نمي‌شود.

بازي شواليه‌ي گاتهام در سال ۲۰۲۱ براي کامپيوتر، پلي‌استيشن و ايکس‌باکس عرضه خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره