logo

اطلاعاتی از میزان فروش بازی‌ Nioh 2 منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
 اطلاعاتی از میزان فروش بازی‌ Nioh 2 منتشر شد

گيم فا/ به تازگي شرکت بزرگ کوئي تکمو (Koei Tecmo) که انتشار بازي‌هاي مهمي از بازي‌سازان شرقي را بر عهده دارد، مجمع فصلي و تجاري خود را برگزار کرد و اطلاعاتي در مورد سومين فصل از سال مالي ۲۰۲۱ و ميزان فروش Nioh 2 را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.

طبق اين اطلاعات منتشر شده، عنوان Nioh 2 اثر استوديوي تيم نينجا (Team Ninja) از زمان انتشار خود تاکنون موفق به فروش بيش از ۱٫۴ ميليون واحدي شده است. در سال گذشته شاهد آن بوديم که استوديوي تيم نينجا سه بسته الحاقي جالب و منحصر به فرد را براي بازي Nioh 2 منتشر کرد که همين امر به فروش و استقبال از اين بازي کمک بسياري نمود.

علاوه بر بازي Nioh 2، عنوان Atelier Ryza 2 به همراه دو بسته الحاقي Lost Legends و the Secret Fairy خود که در ماه دسامبر سال گذشته‌ي ميلادي ابتدا در ژاپن و پس در آسيا منتشر شد، تاکنون بيش از ۲۲۰ هزار نسخه فروخته است. همچنين نسخه‌ي اصلي بدون بسته‌هاي الحاقي در مناطق ذکر شده، تاکنون بيش از ۵۰۰ هزار واحد فروش داشته که کاملا موفقيت تجاري اين اثر را براي شرکت کوئي تکمو تاييد مي‌کند. به همين علت شرکت کوئي تکمو قصد دارد از امروز بازي Atelier Ryza 2 را به همراه دو بسته الحاقي Lost Legends و the Secret Fairy آن در مناطق آمريکاي شمالي و اروپا بر روي کنسول‌‌هاي پلي‌استيشن ۵، پلي‌استيشن ۴، نينتندو سوييچ و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي عرضه کند.

عنوان  نسل نهمي Nioh 2: Complete Edition قرار است در تاريخ ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ (۵ فوريه ۲۰۲۱ ميلادي) بر روي کنسول پلي‌استيشن ۵ و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي در دسترس علاقه‌مندان قرار گيرد. همچنين عنوان Nioh Collection که شامل دو بازي Nioh Remastered و Nioh 2: Complete Edition خواهد بود، در همين روز به صورت جهاني عرضه خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره