برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مشخصات آیفون SE پلاس افشا شد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
مشخصات آیفون SE پلاس افشا شد

مجله ديجي کالا/ مشخصات فني آيفون SE پلاس با نمايشگر ۶٫۱ اينچ افشا شد.

با توجه به شايعه‌هاي منتشر شده توسط يکي از افشاکنندگان اطلاعات در توييتر به نام Apple Lab، مي‌توانيم بگوييم کاربراني که منتظر نسخه‌‌ي داراي نمايشگر بزرگ‌تر آيفون SE هستند، به‌زودي با نسخه‌ي بزرگتر اين گوشي به نام آيفون SE پلاس رو‌به‌رو خواهند شد.

گزارش‌هاي منتشر شده نشان مي‌دهند که آيفون SE پلاس داراي نمايشگري ۶٫۱ اينچي LCD خواهد بود و گويا در آن از پردازنده‌ي جديد و ۵ نانومتري A14 Bionic استفاده شده در آيفون‌هاي ۱۲ جديد يا پردازنده‌ي ۷ نانومتري A13 Bionic استفاده شده در آيفون‌هاي ۱۱، استفاده شده است.

اين اطلاعات همچنين نشان مي‌دهند که اپل در قسمتي پشتي اين آيفون از يک دوربين ۱۲ مگاپيکسلي استفاده کرده و قسمت جلويي اين دستگاه داراي يک دوربين ۷ مگاپيکسلي براي انجام تماس‌هاي تصويري يا ثبت تصاوير سلفي است.

از جمله قابليت‌هاي ديگر اين دوربين مي‌توان به ۶ افکت نوري در زمان ثبت تصاوير در حالت پرتره، لرزشگير تصوير اپتيکال و فناوري Smart HDR 3 اشاره کرد. با توجه به برخورداري اين گوشي از IP67 مي‌توان گفت که اين آيفون مي‌تواند در آبي به عمق يک متر به مدت ۳۰ دقيقه بدون آسيب ديدن دوام بياورد.

همچنين ممکن است که اپل از نمايشگري داراي ناچ در اين آيفون استفاده کرده باشد و همانند آيپد اير جديد شاهد استفاده از سنسور Touch ID در دکمه‌ي پاور قرار گرفته در لبه‌ي کناري آن باشيم. توييت منتشر شده توسط Apple Lab همچنين مي‌گويد که اپل قصد دارد اين آيفون را در رنگ‌هاي مشکي، قرمز و به احتمال بالا سفيد با قيمت ۴۹۹ دلار(حدود 11.5 ميليون تومان) عرضه کند. البته انتظار نمي‌رود که اين آيفون داراي پشتيباني از فناوري ارتباطي ۵G باشد.

در ماه مارچ (اسفند) گذشته، اپل از آيفون SE 2020 رونمايي کرد که در واقع نسل دوم از آيفون‌هاي مقرون به‌ صرفه‌اي است که اپل تاکنون از آن‌ها رونمايي کرده است. همان‌گونه که مي‌دانيم آيفون SE معرفي شده در سال ۲۰۲۰ داراي طراحي ظاهري مشابه آيفون ۸ است که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود و داراي نمايشگري LCD با اندازه‌ي ۴٫۷ اينچ است. اپل در اين گوشي از پردازنده‌ي ۷ نانومتري A13 Bionic استفاده کرده است.

از ديگر مشخصات فني آيفون SE سال ۲۰۲۰ مي‌توان به ۳ گيگابايت حافظه‌ي رم، حافظه‌ي داخلي ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ گيگابايتي، دوربين تکي ۱۲ مگاپيکسلي در قسمت پشتي و دوربين جلويي ۷ مگاپيکسلي اشاره کرد.

در نهايت بايد بگوييم که اين احتمال وجود دارد که اپل در ماه مارچ (اسفند) از آيفون SE پلاس در کنار آيپد پرو ۲۰۲۱ رونمايي کند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره