نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
موبایل و بازی

تست سقوط گلکسی S21 اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ گلکسي اس ۲۱ اولترا سامسونگ يک تغيير طراحي ويژه روي قاب پشتي پرچمدار سامسونگ ارايه کرده است. همچنين از شيشه گوريلا گلس ويکتوس براي محافظت از نمايشگر و قاب پشتي استفاده شده است. ما با ديدن ويديو تست مقاومت Galaxy S21 Ultra ديديم که طراحي قاب دوربين ترکيبي از فلز و شيشه هاي محافظ دوربين است. مي خواهيم تست سقوط گلکسي اس ۲۱ اولترا و آيفون ۱۲ پرو مکس را تماشا کنيم، ويديويي که ايراد عجيب طراحي دوربين S21 Ultra را به ما نشان مي دهد و شما همين حالا در تصوير اصلي مطلب آن را مي بينيد! همچنين اين تست جالب براي مقايسه سراميک شليد اپل و گوريلا گلس ويکتوس خواهد بود.

همانطور که مي بينيد، طراحي دوربين گلکسي اس ۲۱ اولترا و آيفون ۱۲ پرو مکس کاملا با هم متفاوت است. سامسونگ برجستگي دوربين را به شکل يک جا و با فريم اطراف دستگاه به شما نشان مي دهد اما اپل با تقسيم اين برجستگي به صورت مرحله اي، برجستگي دوربين را کمتر مي کند و همزمان طراحي خاصي را به آن مي بخشد.

همانطور که ديديد، در يک اتفاق خيلي عجيب، شيشه محافظ دوربين تله ۳ برابري گلکسي اس ۲۱ اولترا به بيرون جهيد! اين چيزي بود که شايد هرگز انتظارش را نداشتيم. سامسونگ با ديدن اين ويديو بايد تمرکز ويژه اي رو پروسه ساخت بهترين پرچمدار خود داشته باشد تا شاهد گسترش اين مشکل در کاربران ديگر نباشيم.

نتيجه براي قاب پشتي عجيب است. قاب پشتي خرد شده آيفون ۱۲ پرو در مقابل دوربين بدون محافظ گلکسي اس ۲۱ اولترا! کدام يک را شما مي پنسديد؟ اگر هم ويديو را تا انتها نديديد، نمايشگر کاملا تخت آيفون ۱۲ پرو مکس عملکرد بهتري در مقابل شکستن داشت و در حقيقت نشکست، کاري که نمايشگر دو لبه خميده گلکسي اس ۲۱ اولترا نتوانست انجام بدهد!

نظر شما درباره کيفيت ساخت گلکسي اس ۲۱ اولترا چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم