نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

چه کسی Vanish Mode اینستاگرامم را برداشته است؟

منبع
ترنجي
بروزرسانی
چه کسی Vanish Mode اینستاگرامم را برداشته است؟

ترنجي/ حالت Vanish Mode دايرکت اينستاگرام به شما اجازه مي دهد که با دوستان خود صحبت کنيد. از نظر لغوي معني Vanish Mode مي شود “حالت محو شدن”. اسمش کاملا گوياست ديگر. در اين حالت پيام ها به صورت خودکار پاک خواهند شد. در روزهاي اخير اما خيلي از کاربران از ما مي پرسند که چرا اينستاگرام من Vanish Mode ندارد؟ بيايد ببينيد چرا ونيش مود از اينستاگرام شما ونيش شده است!

چرا Vanish Mode ندارم؟

ونيش مود اينستاگرام اکنون براي همه کاربران اينستاگرام در دسترس است، اين بدان معناست که زمان ارسال “پيام هاي خود حذف-شونده” به دوستانتان فرا رسيده است. اگر سعي کرده ايد از Vanish Mode استفاده کنيد اما نمي توانيد اين ويژگي را پيدا کنيد، احتمالاً از خود مي پرسيد که چرا Vanish Mode ندارم؟

اينستاگرام حدود ۲ ماه پيش Vanish Mode را به عنوان ويژگي جديدي در بخش دايرکت خود که اخيراً به روز شده، ارايه کرد. اين ويژگي در اختيار کاربراني قرار مي گيرد و اکنون از ويژگي هاي Facebook Messenger استفاده مي کند. با استفاده از Vanish Mode، مي توانيد پيام هايي ارسال کنيد که پس از خروج طرف مقابل از چت، به صورت خودکار ناپديد مي شوند. اين به شما اين امکان را مي دهد که يک GIF احمقانه يا سلفي خود را که نمي خواهيد هميشه در چت شما باقي بماند، به اشتراک بگذاريد. طرف مقابل اگر تلاش کند از محتواي يک بار مصرف شما اسکرين شات بگيرد، به شما اطلاع داده مي شود!

اين به نوعي شبيه Snapchat است. براي استفاده از ونيش مود بايد از طريق مسنجر فيسبوک به دايرکت هاي خود در اينستاگرام برويد. براي ورود به Vanish Mode تنها کاري که بايد انجام دهيد اين است که يک چت موجود را به بالا بکشيد و مي توانيد “پيام هاي خود حذف شونده” را ارسال کنيد. اگر مي خواهيد از حالت ناپديد شدن خارج شويد، کافي است دوباره انگشت خود را به سمت بالا بکشيد و به چت عادي خود باز خواهيد گشت.

ونيش مود من چرا حذف شده است؟

تا آن جا ما جستجو کرديم ۳ مشکل مي تواند وجود داشته باشد. مورد اول خيلي به کاربران ايراني مربوط نمي شود و براي کاربران امريکايي عنوان شده است.

۱- اگر حالت ونيش را در اينستاگرام مشاهده نمي کنيد، بايد دوباره بررسي کنيد که نسخه به روز شده پيام را که ويژگي هاي Facebook Messenger را در خود ادغام کرده است، داشته باشيد. اگر اين کار را نکنيد، مي توانيد به راحتي با ضربه زدن روي نماد دايرکت خود در سمت راست بالاي صفحه، پيام اينستاگرام خود را به روز کنيد. از آنجا، يک صفحه پاپ آپ خواهيد داشت که از شما براي ارتقا به مسنجر دعوت مي کند.

۲- دليل ديگري که ممکن است Vanish Mode را مشاهده نکنيد، اين است که اين ويژگي فقط در چت کاربراني که به صورت مشترک يکديگر را در اينستاگرام فالو کرده اند، کار مي کند. همچنين بايد بدانيد که هنگام ارسال پيام در چت گروهي قادر به استفاده از حالت vanish نخواهيد بود.

۳- شايد فعلا براي گروهي از کاربران موقتا غيرفعال شده باشد و نبايد نگران باشيد.

شما ونيش مود را داريد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم