برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تاریخ عرضه رسمی دو گوشی تاشوی سامسونگ مشخص شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ شرکت سامسونگ اعلام کرد که دو گوشي Galaxy Z Flip 3 و Z Fold 3 در ماه جولاي به طور رسمي وارد بازار مي‌شوند.
گوشي‌هاي Note سامسونگ به طور معمول از سپتامبر/ اکتبر راه‌اندازي مي‌شدند، بنابراين اين زماني است که انتظار مي‌رود گوشي‌هاي تاشوي جديد وارد بازار شوند. بر طبق شايعات، سامسونگ قصد دارد گوشي‌هاي تاشوي جديد خود را با نام هاي Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 در ژوئيه سال جاري روانه بازار کند که اين کار ماه ها زودتر از عرضه Z Fold2 است که سپتامبر گذشته وارد بازار شدند. اگر سامسونگ در حال تغيير در استراتژي انتشار پرچم‌دار خود (سري S21) است که قبلا در ژانويه منتشر شده است، اين جدول زماني جديد منطقي به نظر مي‌رسد. اگر شرکت قرار است سالانه با عرضه گوشي‌هاي خود، دو بار تقويم تلفن‌هاي همراه را  زير و رو کند، بايد بين آن‌ها فاصله زماني شش ماه وجود داشته باشد. اين بدان معنا است اين گوشي‌ها شش ماه پس از گلکسي اس ۲۱ سامسونگ و در ماه جولاي به بازار عرضه مي‌شوند.

هنوز خيلي زود است که بگوييم که اين شايعه صحت دارد يا نه. شايد اين شرکت در ماه ژوئيه در مسير توليد تاشوها باشد اما هنوز مشخص نيست که چه زماني با تاخير در توليد مواجه مي‌شود. شايد سامسونگ مي‌خواهد با گوشي‌هاي تاشو براي بار سوم بازار را متحول کند. از اين گذشته اين محصول نسبت به نسل اول Galaxy Fold تغييراتي اساسي را به خود ديده‌است. انتظار مي‌رود که Galaxy Z Fold3 تغييري در ترکيب UTG (Ultra Thin Glass) نسل دوم تاشو ايجاد کند و ممکن است دوباره به پلاستيک تبديل شود.

شايعه شده است که صفحه نمايش Fold3’s با نمايشگر داخلي ۶/۲۱ اينچي ۷/۵۵ اينچي در نمايشگر داخلي خود اندازه‌گيري مي شود. شايعه ديگري مي‌گويد که ممکن است Galaxy Z Fold3 همان قيمت Z Fold2 هنگام راه اندازي باشد؛ يعني قيمت آن ۲۰۰۰ دلار باشد.


به نظر مي‌رسد گوشي Z Fold3 قسمت‌هايي از S21 Ultra با فاکتور تاشو و S Pen را دارد. ما تاکنون گوشي‌هاي تاشوي سامسونگ را با قلم S نديده‌ايم. مدل‌هاي قبلي نمايشگرهاي بسيار ظريفي دارند و به راحتي علامت گذاري مي‌شوند. براي گوشي Z Flip3 صفحه نمايش داخلي ممکن است به صورت مورب به ۶۷۷ اينچ برسد و شايعه شده است که از ويژگي تازه سازي ۱۲۰ هرتز برخوردار است. همچنين انتظار مي‌رود نمايشگر جلوي Z Flip3 از Z Flip’s اصلي بزرگتر باشد. همچنين شايعه شده است که مدل ارزان تر Z Flip3 وجود خواهد داشت که از يکي از چيپست‌هاي ميان رده در آن استفاده مي‌شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره