logo

گوشی ردمی K40 در تاریخ ۷ اسفند ماه امسال رونمایی می‌شود

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ بعد از انتشار خبرها و شايعات متعدد، لو ويبينگ، نائب رئيس شرکت ردمي روز گذشته اعلام کرد پرچم‌داران سري ردمي K40 رسما در تاريخ ۷ اسفند ماه امسال (۲۵ فوريه ۲۰۲۱) رونمايي مي‌شوند.

گوشي‌هاي سري ردمي K يکي از بهترين پرچم‌دارها يا در واقع بهتر است بگوييم بهترين شبه پرچم‌دارهايي هستند که با قيمت مناسب و عملکرد سخت‌افزاري فوق‌العاده خوب، طرفداران زيادي در سراسر دنيا دارند. ردمي هر سال توانسته با عرضه‌ي مدل‌هاي گوناگون از اين سري توجه بسياري از کاربران را به خود جلب کند و استقبال خوب آن‌ها نيز باعث شده شرکت به توليد اين سري محبوب ادامه دهد.

جديدترين گوشي‌هاي اين سري اما ردمي K40 نام دارند که به گفته‌ي نائب رئيس شرکت، لو ويبينگ، قرار است در تاريخ ۲۵ فوريه (۷ اسفند ماه) رونمايي شوند. ويبينگ اين موضوع را از طريق صفحه‌ي رسمي خود در شبکه‌ي اجتماعي ويبو منتشر کرد و جمله‌اي هم در راستاي تعريف و تمجيد از پرچم‌دار جديد شرکت ذکر کرد مبني براينکه ردمي K40 با طراحي جديد، ماژول دوربين متفاوت و ارائه‌ي تجربه‌اي منحصر به فرد در اختيار کاربران قرار خواهد گرفت.

متاسفانه تنها اطلاعاتي که در رابطه با طراحي اين گوشي داريم همين صحبت‌هاي لو ويبينگ است چون تا به اين لحظه شايعات زيادي درباره‌ي اين گوشي منتشر نشده که بخواهيم با استناد به آن، از طراحي واقعي محصول آگاه شويم. با اين حال، با توجه به سياست‌هاي قبلي شرکت مي‌توان به اين نتيجه رسيد که تمام گوشي‌هاي اين سري به پردازنده‌ي اسنپدراگون ۸۸۸ و گران‌قيمت‌ترين و بهترين نمايشگر تخت مجهز خواهند شد.

اطلاعات زيادي در رابطه با ظرفيت باتري اين گوشي‌ها داده نشده اما گفته مي‌شود قطعا شاهد باتري‌هايي بزرگ‌تر از ۴۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعت خواهيم بود که البته جاي تعجبي هم ندارد. نکته‌ي هيجان‌انگيز در رابطه با سري ردمي K40 اما قيمت آن‌هاست که به گفته‌ي لو ويبينگ، براي مدل پايه چيزي در حدود ۳۰۰۰ يوآن است؛ يعني در واقع ۴۶۵ دلار!

اينطور که به نظر مي‌رسد، پرچم‌دارهاي جديد ردمي در سه مدل استاندارد، K40S و پرو راهي بازار مي‌شوند و هر سه‌ي آن‌ها از اينترنت ۵G هم پشتيباني خواهند کرد. اينکه کيفيت دوربين بکار رفته در اين گوشي‌ها تا چه اندازه متفاوت است مشخص نشده اما گفته مي‌شود مدل پرو به دوربين اصلي ۱۰۸ مگاپيکسلي مجهز خواهد شد.

در حالي که تنها ۲ هفته تا زمان رونمايي رسمي از جذاب‌ترين پرچم‌داران سال ۲۰۲۱ زمان باقي مانده، انتظار داريم طي روزهاي آينده باز هم خبرهاي بيشتري در رابطه با آن‌ها منتشر شود که شامل تصاويري از آن‌ها نيز باشد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره