logo

تولید گوشی ۲۰۲۱ بلک بری باز هم با همان کیبورد قدیمی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ بلک بري در حال ساخت گوشي جديد خود با صفحه کليد سخت افزاري کلاسيک و شبکه 5G است.
همکاري بين شرکت هاي BlackBerry و TCL سال گذشته به پايان رسيد، اما بعد از چند ماه شرکت OnwardMobility اعلام کرد که تلفن هاي شرکت BlackBerry را در سال 2021 طراحي خواهد کرد و به فروش خواهد رساند.

به تازگي مدير عامل اين شرکت، پيتر فرانکلين تاييد کرد که شرکت او در مسير انجام اين کار است. تشخيص اين تلفن ها آسان خواهد بود، آن‌ها از صفحه کليد سخت افزاري BlackBerry برخوردار خواهند بود. با اين وجود همه اين گوشي‌ها در بخش داخلي مدرن خواهند بود و از شبکه‌ 5G پشتيباني مي‌کنند.

گوشي هاي 2021 بلک بري در راه بازار

در حال حاضر، شرکت OnwardMobility در حال همکاري با شرکت Foxconn براي ساخت اولين مدل از گوشي 2021 بلک بري است. اين دستگاه‌ها در آمريکاي شمالي و اروپا عرضه مي‌شوند و در آسيا نيز در دسترس خواهند بود. اما هنوز زمان دقيق عرضه اين گوشي مشخص نيست.

بعد از تجربه چندين دهه BlackBerry در ايجاد خدمات ارتباطي ايمن براي شرکت ها، باز هم تمرکز اصلي تلفن هاي جديد BlackBerry بر روي امنيت خواهد بود.

تلفن‌هاي هوشمند بلک‌بري، از ابتدا تا اکنون
گوشي‌هاي بلک‌بري از اولين تلفن‌هاي هوشمندي بودند که در بين مصرف‌کنندگان محبوب شدند و درپي توانمندي اين محصولات در حفظ حريم خصوصي کاربران، اين کمپاني توانست سال‌ها به عنوان يک شرکت قابل اعتماد باقي بماند.

از زمان سلطنت دستگاه‌هاي بلک‌بري گوشي‌هاي هوشمند تغييرات زيادي داشته‌اند و فرمت بلند و باريک فعلي به‌ اين معني است که صفحه ‌کليد‌هاي فيزيکي پايين گوشي جزو اولويت‌هاي کاربران نيست و نمي‌توان کتمان کرد که تايپ کردن با صفحه‌کليدهاي مجازي بسيار ساده‌تر و سريع‌تر است. اما در هر حال بعضي از کاربران صفحه کليد فيزيکي خودشان را مي خواهند!

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر