logo

گوشی پوکو X3 Pro بزودی معرفی خواهد شد

منبع
کليک
بروزرسانی
گوشی پوکو X3 Pro بزودی معرفی خواهد شد

کليک/ به تازگي گوشي Poco X3 Pro به واسطه دريافت گواهينامه تطبيق مخابراتي رويت شد که اين خبر مي‌تواند نشان دهنده معرفي زود هنگام از اين گوشي باشد.

سال گذشته در ماه سپتامبر، شيائومي از جديدترين ميان رده قدرتمند خود را با نام پوکو ايکس ۳ معرفي کرد. حال به نظر مي‌رسد که اين شرکت خود را براي معرفي نسخه پرو گوشي ياد شده آماده ميکند که قرار است بزودي از آن رونمايي شود.

گوشي Poco X3 Pro با شماره مدل M2102J20SG به تازگي از تست هاي مربوط تطبيق با دکل هاي مخابراتي خود گذر کرده است که اين مسئله نشان دهنده معرفي اين محصول در هفته هاي آينده است. جالب اينجاست که هنوز کمپاني مذکور صحبتي درباره اين محصول به ميان نياورده است.

چند روز پيش نيز يک گوشي با مشخصات مشابه در هند و مالزي گواهينامه هاي تائيديه را دريافت کرده است. همچنين اين گوشي توسط کميسيون اقتصادي اوراسيا در روسيه، کميسيون ارتباطات فدرال در ايالات متحده، سازمان توسعه رسانه سنگاپور و همچنين مقامات TUV راينلند تائيديه هاي خود را دريافت کرده است.

البته اطلاعات زيادي درباره اين محصول منتشر نشده است. اما گزارشات حاکي از آن است که اين محصول از پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ پلاس يا حتي اسنپدراگن ۸۶۰ استفاده کند.

انتظار ميرود تا اين محصول از يک مجموعه دوربين چهارگانه بهره ببرد که دوربين اصلي آن را يک لنز ۴۸ مگاپيکسلي شامل ميشود که از تصوير برداري با زاويه باز پشتيباني ميکند و سه لنز ديگر شامل اولترا وايد، مايکرو و حسگر تشخيص عمق ميشود. همچنين گفته ميشود که اين گوشي شباهت هاي زيادي با نسخه عادي معرفي شده در سال گذشته خواهد داشت. البته پردازنده قدرتمند تر در کنار صفحه نمايش ۱۲۰ هرتز ميتواند انتخاب مناسبي براي افرادي باشد که قصد بازي با گوشي خود را دارند و در عين حال ميخواهند هزينه کمتري پرداخت کنند.

ديگر اطلاعات اين محصول بزودي و در روز هاي آينده در فضاي مجازي منتشر خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره