نماد آخرین خبر

رندرهای مفهمومی گلکسی Note 21 FE را ببینید، جذاب!

منبع
ترنجي
بروزرسانی
رندرهای مفهمومی گلکسی Note 21 FE را ببینید، جذاب!

ترنجي/ ده سال از معرفي سري اول گلکسي نوت توسط سامسونگ گذشته است. اما شايعاتي مبني بر توقف توليد نوت وجود دارد. اين موضوع هنوز تاييد نشده است و خود سامسونگ در دسامبر ۲۰۲۰ آن را تکذيب کرد و اعلام کرد با تمام توان در حال آماده سازي سري گلکسي نوت براي امسال هستند و تاکيد کرد هنوز هم متعهد به عرضه سري گلکسي نوت هستند. در ادامه رندر مفهمومي گلکسي Note 21 FE را به نقل از gizmochina مي بينيم.

از اين منظر، Letsgodigital پيش بيني مي کند که سامسونگ جانشين سري Galaxy Note 20 را تقريبا در اوت امسال معرفي مي کند و ممکن است شامل نسخه فن اديشن نيز باشد. سامسونگ در سپتامبر سال گذشته، مدل Galaxy S20 FE را روانه بازار کرد. بنابراين خيلي بعيد نيست که اين شرکت نسخه گلکسي Note 21 FE را نيز عرضه کند.


اينها فقط حدس و گمانه زني هستند اما يک طراح گرافيک ايتاليايي به نام Giuseppe Spinelli معروف به Snoreyn، يک ديد کلي در مورد شکل ظاهري گلکسي Note 21 FE به ما داده است. اين طراح، تعدادي رندر از گلکسي Note 21 FE در رنگ سفيد فانتوم منتشر کرد.




 رندر مفهومي گلکسي نوت 21 FE
با در نظر گرفتن اينکه اين طرح ها مفهومي هستند مي توان گفت که جعبه گوشي نسبت به سال گذشته ابعاد کوچک تري دارد. ابعاد کوچک جعبه احتمالا به دليل نبود شارژر و هندزفري است. سري گلکسي S21 پيشتر اين اقدام را انجام داده بودند و ممکن است اين روند در همه موارد صدق کند.

 رندر مفهومي گلکسي نوت 21 FE
اين طراح تصور مي کند که گلکسي Note 21 FE با طراحي تمام صفحه و حسگر اثرانگشت زير صفحه نمايش عرضه شود. در مورد پنل پشتي بايد گفت که داراي دوربين سه گانه اي است که به طور عمودي در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته اند. هرچند که به نظر مي رسد پنل جلويي، صفحه اي مسطح باشد، اما پنل پشتي با لبه هاي خميده طراحي شده است.

اگر سامسونگ، Galaxy Note 21 FE را به همين سبک طراحي کرده باشد، عالي مي شود. نظر شما درباره اين رندر و طراحي اين مدل چيست؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر