logo

تست مقاومت شیائومی می ۱۱ ؛ ارزان اما مقاوم

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ تست مقاومت شيائومي مي ۱۱ – Xiaomi Mi 11 به شما نشان خواهد که اين پرچمدار جديد چگونه در برابر خراشيدگي، آتش و فشار دست مقاومت مي‌کند.

پرچمدار جديد شرکت شيائومي حدودا ۲ ماه پيش در کشور چين به صورت اختصاصي عرضه شد. اما پس از گذشت مدتي، پخش نسخه جهاني آن با پردازنده‌هاي اسنپدراگون ۸۸۸ شرکت کوالکام آغاز شد که به دليل ۵ نانومتري بودن، اکثر کاربران به نحوي آن را رقيب جديد A14 Bionic شرکت اپل مي‌دانند که در سري آيفون ۱۲ استفاده شده بود.

به هر حال همراه داشتن اين چيپ جديد و قدرتمند در يک گوشي هوشمند، ممکن است پيش از هرچيز قيمت بسيار بالا و سرسام‌آوري را به کاربران خاطرنشان کند؛ اما نکته قابل توجه درباره گوشي‌هاي شيائومي اينجاست که اين شرکت چيني، اسمارتفون‌هاي خود را با بهترين ويژگي و در عين حال کمترين قيمت عرضه مي‌کند. امري که باعث شده تا Xiaomi Mi 11 نيز قيمتي بيش از ۶۰۰ دلار نداشته باشد!

البته داشتن يک پردازنده ۵ نانومتري تنها قابليت اين گجت نيست، بلکه دوربين ۱۰۸ مگاپيکسلي، نمايشگر ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پيکسلي OLED همراه با نرخ تازه‌سازي تصوير ۱۲۰ هرتز پويا، ساير ويژگي‌هاي اين گوشي را شامل مي‌شوند. اما نظرتان چيست که همه اين قابليت‌ها را با يک تيغه خراشيده کنيم، با آتش نمايشگر آن را حرارت دهيم و از همه مهم‌تر با فشار دست سعي در شکستن مي ۱۱ کنيم؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر