logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

به پیکسل 5a گوگل سلام کنید

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ مجموعه گوشي هاي هوشمند ارزان قيمت گوگل امسال با Pixel 5a توسعه خواهد يافت. امروز چند رندر منتشر شده است که دستگاه آينده را نشان مي دهد. بيايد و به پيکسل 5a گوگل سلام کنيد  !

پيکسل 5a گوگل
در رندرهاي پيکسل 5a به وضوح مي توان ديد که زبان طراحي اخير گوگل را در آن جاي داده شده است. در واقع آنقدر زياد است که تشخيص آن از Pixel 4a 5G که سال گذشته در کنار Pixel 5 معرفي شد، بسيار دشوار است.

گفته مي شود Pixel 5a داراي ابعاد 156.2 در 73.2 در 8.8 ميلي متر (9.4 ميلي متر در قسمت برجستگي دوربين) است. اين اندازه آن را در بين Pixel 4a و Pixel 4a 5G قرار مي دهد، گرچه از نظر ابعاد به دومي نزديک تر است.


گوشي Pixel 5a احتمالاً يک بار ديگر پلاستيکي خواهد بود. اين دستگاه به صفحه نمايش 6.2 اينچي FHD+ با پنل OLED با حاشيه هاي نازک است اما چانه (حاشيه پايين) قابل توجه تري دارد. همانطور که مشاهده مي کنيد، دوربين جلويي در داخل سوراخ سمت چپ نمايشگر قرار دارد.

 پيکسل 5a
دوربين هاي دوگانه در عقب شبيه به آنچه در Pixel 4a 5G داشت طراحي شده، در حالي که جک هدفون 3.5 ميلي متري در قسمت بالاي آن ديده مي شود. سنسور اثر انگشت هنوز در قاب عقب است و بلندگوهاي استريو نيز در اين مدل ارائه مي شوند.

اين همه چيزي است که ما تاکنون در مورد پيکسل 5a جديد مي دانيم، اما به زودي بايد اطلاعات بيشتري در اين زمينه منتشر شد.

نظر شما چيست؟ طراحي پيکسل 5a را مي پسنديد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره