logo

سامسونگ در حال کار بر روی ساعت هوشمندی با استفاده از Wear OS

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ از مدتي قبل گفته مي‌شد که سامسونگ در حال کار روي ساعت هوشمند جديدي براي سال ۲۰۲۱ است. با اين حال، اگر جديدترين گزارش در اين مورد صحيح باشد، اين شرکت احتمالا دو ساعت هوشمند جديد در دست توليد دارد. منظورمان نه يک مدل در دو اندازه بلکه دو مدل کاملا مجزاست.

در گزارش امروز به اسم مستعار دو ساعت اشاره شده که سامسونگ به‌صورت درون سازماني از آن‌ها استفاده مي‌کند. با توجه به شايعاتي که درباره کنار گذاشتن تايزن و استفاده از Wear OS توسط اين شرکت شنيده مي‌شود، مي‌توانيم حدس بزنيم که حداقل يکي از اين دو دستگاه واقعا در مسير حرکت به سمت استفاده از Wear OS باشد.

هفته گذشته در گزارشي اعلام شد که ساعت هوشمند جديدي با شماره مدل SM-R86x و SM-R87x در دست توليد قرار دارد. با توجه به رسوم سامسونگ در نام‌گذاري محصولات اين شرکت، دو شماره مدل يادشده احتمالا به دو اندازه از مدل جديد گلکسي واچ اشاره مي‌کند.

  
ولي حالا وب‌سايت Galaxy Club مدعي شده که سامسونگ مشغول توسعه دو ساعت هوشمند جديد با اسامي مستعار Wise و Fresh است. فعلا مشخص نيست که ساعت دوم از چه شماره مدلي استفاده مي‌کند و در چند اندازه به بازار مي‌آيد.

سامسونگ بيش از شش سال است که ديگر محصولي با Wear OS راهي بازار نکرده ولي حالا احتمال کنار گذاشتن تايزن از هر زمان ديگري بيشتر شده است. تصميم سامسونگ براي تغيير سيستم عامل ساعت‌هاي هوشمندش مي‌تواند به دلايل مختلف کار درست يا نادرستي تلقي شود. ولي آيا عرضه همزمان دو ساعت با تايزن و Wear OS به معناي اين است که تايزن کنار گذاشته نخواهد شد؟

فقط زمان مي‌تواند مشخص کند که سامسونگ چه برنامه‌اي در سر دارد. کره‌اي‌ها احتمالا در نيمه دوم سال ۲۰۲۱ ساعت‌هاي هوشمند خود را معرفي خواهند کرد، بنابراين زمان زيادي داريم تا حدس بزنيم که چه آينده‌اي براي مسير حرکت ساعت‌هاي هوشمند اين شرکت رقم خواهد خورد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر